همشهری آنلاین: یک هزار کتاب و نرم افزارهای مرتبط با حج و زیارت در پایگاه اینترنتی بعثه مقام معظم رهبری عرضه شده است.

حجت الاسلام برکت رضایی مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در این باره گفت:این کتابها در زمینه احکام و مناسک حج، اسرار و معارف حج، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاریخ مکه و مدینه، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی حج، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، نشریات و کتابهای مرجع است.

وی افزود: دوازده نرم افزار تولید شده با عنوان‌های کتابخانه جامع حج، همراه زائر، اعتقادات و پاسخ به شبهات، زائر، عتبات عالیات و سوریه، مکتبه الحج اسرارو معارف حج، احکام و مناسک حج، اماکن و آثار اسلامی، سفرنامه و خاطرات حج، راهیان آسمان و مسافر قبله هم در این پایگاه عرضه شده است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری افزود : همه کتاب‌ها و نرم افزارهای عرضه شده در این پایگاه به صورتی ارائه شده که قابلیت استفاده با تبلت و تلفن همراه را داراست و رایگان است.

بیش از سیصد فیلم آموزشی و پاسخ به شبهات، پنج هزار تصویر از مکه و مدینه و عتبات عالیات و نقشه این شهرها از دیگر بخش‌های ارائه شده در پایگاه اینترنتی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی www.hajj.ir است.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: همه کتاب‌ها، مقالات و مجلات در حال تولید حوزه نمایندگی ولی فقیه در حج هم قبل یا هم زمان با انتشار در پایگاه اینترنتی بعثه بارگذاری می‌شود.