همشهری آنلاین: معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های نیمه تمام ورزشی گفت: این پروژه‌ها برای تکمیل به ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

امیررضا خادم ، در آیین معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سه هزار و 500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد و اعتبارات این وزارتخانه نمی‌تواند این پروژه‌ها را پوشش دهد.

وی بر لزوم مشارکت بخش خصوصی در واگذاری و تکمیل این طرح‌ها تاکید و اظهار کرد: بودجه ورزش را از ابتدا کم گرفته‌اند و هرقدر به این اعتبارات افزوده شود باز هم تکافوی بخش ورزش را نمی‌دهد و با نیازهای بخش ورزش فاصله دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بخش ورزش‌های قهرمانی و همگانی نیز باید زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شود گفت: این امر نیازمند احکامی مشخص است و در نظر است زمینه را برای حضور فعال مردم و بخش خصوصی در ورزش فراهم کنیم.

خادم با اشاره به تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: این تغییر به خواست مدیرکل قبلی اتفاق افتاد و وزارت ورزش و جوانان در تعیین مدیران دو اصل کارایی و حمایت را مد نظر دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در 27 مورد تغییرات اعمال شده در استان‌ها این دو اصل رعایت شده و 90 درصد انتصابات نیز موفق بوده است.