همشهری آنلاین: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس در قسمت مردان در دو گروه الف و ب در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دور برگشت این پیکارها در گروه الف که با شرکت تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده آمل و همیاری سمنان به میزبانی تیم همیاری سمنان برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 6 امتیاز، نماینده آمل با کسب 4 امتیاز و همیاری سمنان با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول ایستادند.


در گروه ب که با شرکت تیم‌های گاز تهران، هما پلاست فارس، شهدای جوانان کرمانشاه و تعاون و توسعه گنبد به میزبانی تعاون و توسعه گنبد برگزار شد، تیم‌های گاز تهران با کسب 9 امتیاز، توسعه و تعاون گنبد با کسب 7 امتیاز، هما پلاست فارس با کسب 5 امتیاز و شهدای جوانان کرمانشاه با کسب 3 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا چهارم جدول ایستادند.


بدین ترتیب با احتساب دور رفت و برگشت این رقابت‌ها، در گروه الف تیم‌های دانشگاه آزاد و نماینده آمل با کسب 12 و 8 امتیاز و در گروه ب گاز تهران و تعاون و توسعه گنبد با کسب 18 و 12 امتیاز به دور بعد راه یافتند.


لازم به ذکر است که در گروه ب تیم‌های توسعه تعاون گنبد و هما پلاست فارس با کسب 12 امتیاز برابر شدند که در نهایت تیم توسعه و تعاون گنبد به دلیل تفاضل بازی بهتر صعود کرد.


مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.


لازم به یادآوری است که زمان برگزاری دور رفت و برگشت نهایی این پیکارها متعاقبا از سوی فدراسیون بدمینتون اعلام خواهد شد.