تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱

همشهری آنلاین: رئیس شورای شهرتهران با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی روز بصیرت است که ملت ایران در خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام که نمی‌توانستند حکومت اسلامی را ببینند حرکت کردند.

به گزارش ايسنا، مهدی چمران در صد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران ، افزود: در این روز مردم تهران جوشیدند و حماسه دیگری را خلق کردند که به آنها تهنیت می‌گوییم. همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که "مطمئن باشید این روز در تاریخ می‌ماند و عنایت الهی و امام حسین(ع) را در این اتفاق بخوبی خواهید دید" امیدواریم بتوانیم به بهترین وجه دستاوردهایمان را حفظ و توطئه دشمنان در خنثی کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه از 15 تن از نفرات برتر آزمون سراسری تهران و15 نفر برتر آزمون سراسری کشوری تقدیر شد.

اقبال شاکری نیز 9 دی را ایام الله و به یاد ماندنی‌ترین روز دانست و در عین حال بااشاره به حضور نخبگان کنکور در جلسه این هفته شورا، پشنهاد کرد اتاق فکر نخبگان در شورا تشکیل و از پتانسیل این نخبگان استفاده شود.

همچنین علیرضا دبیر پیشنهاد کرد که همزمان با ایجاد اتاق فکر برای نخبگان از این افراد در قالب مشاوره استفاده شود تا مدیران آینده تربیت شوند.

هادی ساعی نیز با بیان اینکه به تازگی دکتر رستگار که یک نخبه ایرانی رئیس فدراسیون نخبگان جهان شده است گفت: باید از ظرفیت این نخبگان استفاده شود.