همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر کشور در شصت و هشتمین شورای اجتماعی کشور از دستگیری ۴ نفر در رابطه با پرونده اسیدپاشی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص پدیده اسیدپاشی در استان اصفهان، اظهار داشت: بلافاصله از گسترش این پدیده ناهنجار در استان اصفهان توسط دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم انجام شد و استاندار اصفهان گزارشات لازم را به وزیر کشور ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس این گزارش‌ها 3 یا 4 نفر در خصوص اسیدپاشی دستگیر و هم‌اکنون نیز هیچ نگرانی در استان اصفهان در خصوص اسیدپاشی وجود ندارد.

وی بیان داشت: این اتفاقات به صورت جنون‌آمیز اتفاق افتاده است و نسبت به آن برخورد جدی خواهد شد.

میرباقری درباره طرح آمران به معروف نیز اظهار داشت: قوانین بالادستی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و برای فعالیت در این زمینه به قانون جدیدی نیاز نداریم و تمام لوایح آن انجام شده است.

وی درباره خرید و فروش اینترنتی مواد مخدر در فضای مجازی اظهار داشت: به پلیس فتا و شورای فضای مجازی در این خصوص درخواست‌هایی ارائه کرده‌ایم و مقرر شده اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهند؛ پلیس فتا نیز گزارش نهایی را اعلام خواهد داد و در ستاد مواد مخدر که با ریاست وزیر کشور برگزار می‌شود، در این خصوص بحث خواهد شد.