همشهری آنلاین: اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، "دکتر غلامرضا کریمی " رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: سازمان سنجش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان دوره کاردانی حرفه‌ای این مرکز را اعلام کرد و پذیرفته شدگان در کلیه رشته‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود در روزهای نوزدهم، بیستم و بیست و دوم برای ثبت نام به این واحد دانشگاهی مراجعه كنند.
کریمی با اشاره به نوپا بودن این مرکز دانشگاهی گفت: علیرغم جوان بودن این مرکز، استقبال خوبی از حضور دانشجویان در مرکز داریم.

وی گفت: این مرکز به عنوان برند آموزش‌های شهروندی دارای جایگاهی ویژه در میان سایر مراکز است و با توجه به رشته‌های تحصیلی این مرکز دانشگاهی صدر اول این آموزش‌ها را به صورت آکادمیک و علمی بخود اختصاص داده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران افزود: رشته‌های این مرکز در دوره‌های کاردانی و کارشناسی است.

وی گفت: دانشجویان نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور محله، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی آموزش‌های شهروندی، کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان، کاردانی حرفه‌ای تکنولوژی آموزشی، کاردانی حرفه‌ای مددکاری اجتماعی، کاردانی حرفه‌ای سلامت یاری و کاردانی حرفه‌ای مشارکت‌های مردمی از بین متقاضیان زن و مرد با سهمیه آزاد و شاغل ( پرسنل شهرداری) پذیرش شده‌اند.

کریمی افزود: در حال حاضر طبق تاریخ اعلام شده دانشجویان فقط در مقطع کاردانی حرفه‌ای می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در صورت تمدید زمان ثبت نام، از طریق سایت این مرکز دانشگاهی به آدرس www.amozeshesharvandi.ir متعاقباً اعلام خواهد شد.