همشهری آنلاین: مدیرکل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تحویل کتاب‌های دانش‌آموزان ابتدایی به واحدهای آموزشی از ۱۰ شهریورماه خبر داد و گفت: همچنین کتابهای دانش آموزان دوره متوسطه نیز به کتافروشی‌ها تحویل داده شد.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی، مدیر کل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که «کتابهای درسی از چه تاریخی توزیع خواهد شد؟»، اظهار داشت: توزیع کتاب‌های درسی آغاز شده است.

وی افزود: کتاب‌های دوره ابتدایی از 10 شهریورماه در اختیار واحدهای آموزشی قرار می‌گیرد و هم‌اکنون این کتاب‌ها در اختیار استان‌ها است.

حسینی با اشاره به توزیع کتاب‌های دوره پیش‌دانشگاهی، خاطرنشان کرد: کتاب‌های مربوط به دوره پیش‌دانشگاهی در اختیار استان‌های مختلف قرار گرفته است و با توجه به تقویم آموزشی که دارند هر واحد آموزشی و یا منطقه که به کتاب نیاز داشته باشند می‌تواند به دانش‌آموز تحویل دهد.

مدیرکل چاپ، توزیع و مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توزیع کتاب‌های فنی و حرفه‌ای دانش‌آموزان، گفت: هم‌اکنون کتاب‌های فنی و حرفه‌ای به صورت کامل در اختیار استان‌های کشور قرار گرفته است.

وی افزود: فقط کتاب‌های دوره دبیرستان باقی مانده است که در دهه آخر شهریورماه از طریق کتاب فروشی‌ها توزیع خواهد شد.