همشهری آنلاین: در سومین روز از ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کلاسهای قرآن بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی این کلاسها گفت:نگاهی که به کلاسهای قرآنی در قرارگاه شده است یک نگاه تعمقی است نه یک دید ویترینی و امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این گونه نبرد ها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به خوبی درک و دزندگی خود به کار بندیم.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: ما باید از قرآن برای ارتقاءاسلام واقعی استفاده کنیم نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری ها مدعی آن هستند.

سرتیپ اسماعیلی در پایان افزود: قرآن برکت است و مانند قطرات باران که به دل کویر می بارد باعث رشد و زندگی می شود و امروز به یاری خداوند و تلاش مجموعه عقیدتی و سیاسی در قرارگاه پدافند هوایی در زمینه فعالیت های قرآنی یک رشد چشمگیر به وجود آمده است و این رشد باعث ارتقاع روحیه معنوی در کارکنان شده است.

برچسب‌ها