تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

جوان سارق پس از دزدیدن یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در تهران اقدام به فرار کرد که در جریان فرار او، ۳نفر مجروح شدند.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: عصر روز جمعه يك دستگاه اتوبوس شركت واحد متعلق به بخش خصوصي در خيابان جليلي، به سرقت رفته بود كه حين سرقت و فرار، حادثه آفريد.پيمان سنندجي اظهار كرد: اين اتوبوس متعلق به بخش خصوصي بود كه در مسير بهارستان - جمهوري فعاليت مي‌كرد.

آن روز راننده اتوبوس را متوقف كرده و براي انجام كاري از اتوبوس پياده شده كه در اين هنگام فردي اتوبوس را سرقت كرده و با حركت در مسير ورود ممنوع در خيابان جليلي با يك دستگاه موتورسيكلت برخوردكرد. به گفته سنندجي در اين حادثه 3 نفر مجروح شدند كه 2 نفر راكب موتورسيكلت و نفر سوم عابر پياده بوده است.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني با بيان اينكه مجروحان حادثه به بيمارستان سينا منتقل شده‌اند، تصريح كرد: اكنون 2 نفر از مجروحان مرخص شده و يكي ديگر بستري است. سنندجي افزود: پرونده سرقت اتوبوس و تصادف از طريق كلانتري 161ابوذر در حال بررسي است. در همين حال جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني نيز اظهار داشت: اتوبوس بخش خصوصي شركت واحد با چندين دستگاه خودروي سواري و 2 موتورسوار برخورد كرده بود كه در اين حادثه خودروها به‌شدت آسيب ديده بودند و راكب جوان يكي از موتورسيكلت‌ها زير اتوبوس محبوس شده بود و آتش‌نشانان توانستند وي را نجات داده و در اختيار اورژانس قرار دهند. سارق نيز پس از دستگيري به كلانتري انتقال يافت.