همشهری آنلاین: با ورود سینماگران به شهر اصفهان بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس، نخستین کاروان مدیران سینمایی سینماگران و اهالی رسانه بامداد روز دوشنبه 15 مهر‌ماه وارد شهر اصفهان محل برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شده‌اند و این جشنواره آغاز به کار کرد.

در برنامه نمایش فیلم‌ها امروز تنها فیلم سینمایی «دل‌بی‌قرار» به کارگردانی قربان محمد‌پور در سالن شماره 2 مجتمع فرهنگی فرشچیان به نمایش در می‌آید و پس از آن مراسم افتتاحیه جشنواره به کارگردانی مجید برزگر و با اجرای عمو پورنگ و امیرمحمد برگزار خواهد شد.

همچنین در برنامه نمایش فردا سه‌شنبه 16 مهر پنج فیلم «آفتاب، مهتاب، زمین» به کارگردانی علی قویتن، «ماهی کویر» به کارگردانی محمد‌قربان کریمی «تابستان طولانی» به کارگردانی علی خزائی‌فر «فصل بلوغ» به کارگردانی رهبر قنبری و «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به نمایش در خواهند آمد.

از نکات قابل توجه جشنواره امسال نخستین نمایش برخی از فیلم‌ها نظیر «فصل بلوغ»، «سفر زمان»، «دوباره پرواز خواهی کرد» و «گنجشگک اشی‌مشی» است.

کاروان نخست اعزامی به اصفهان حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد احسانی‌ معاون امور آثار و سرپرست امور فعالیت‌های سازمان سینمایی و سید‌محمد‌مهدی‌ طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمایی مستند تجربی حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین