یاسوج: فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد محور یاسوج به اصفهان را پرخطرترین جاده این استان عنوان کرد و گفت: این محور20درصد از تصادفات را به‌خود اختصاص داده است.

منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با مهر افزود: جاده گچساران به باشت نیز در رتبه بعدی پرخطرترین محور‌های ارتباطی استان قرار دارد. وی بیان داشت: کم خطرترین جاده‌های استان طی یک‌سال گذشته نیز جاده دهدشت به بهبهان و یاسوج به سی سخت بوده است. سیاهپور عدم‌کنترل خودرو ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ را مهم‌ترین علل تصادفات در استان دانست و افزود: بیشترین ساعات تصادف هم عصرها و اوایل شب گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد بیشترین نوع وسیله نقلیه مقصر در تصادفات را خودروی سواری با 73درصد عنوان کرد و گفت:‌ خودروی وانت با20درصد و موتورسیکلت با 7درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. وی افزود: تصادفاتی که عابر پیاده در آن نقش داشته نیز 20درصد بوده است. وی بیان کرد: 37درصد کل تصادفات استان هم در محورهای فرعی اتفاق افتاده که نسبت به کل کشور آمار بالایی است. سیاهپور اظهار داشت: تلاش می‌شود با شناسایی نقاط حادثه خیز‌ تصادف در این محورها ‌کاهش یابد.