همشهری‌آنلاین: نشان عالی روابط عمومی به علی دارابی - معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران - داده شد.

به گزارش ایسنا، در همایش روز روابط عمومی و ارتباطات که امروز (چهارشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه) در تالار وحدت برگزار شد، تقدیرنامه‌ی عالی روابط عمومی به روابط‌ عمومی‌های شهرداری تهران،‌ بانک تجارت و سازمان راهداری و حمل‌ و نقل کشور اهدا شد.

در این مراسم همچنین تمبر روز روابط عمومی با حضور عزیزی - رییس فراکسیون اجتماعی مجلس -، علی‌اکبر جلالی - پدر فناوری اطلاعات ایران - و کاظم متولی - پیشکسوت حوزه‌ی ارتباطات - باطل شد.

همچنین مهدی باقریان - رییس موسسه‌ی کارگزار روابط عمومی - با بیان این‌که مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی از سال 87 تا 89 توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار می‌شد گفت: متأسفانه بنا بر دلایل نامعلوم، این رسم به فراموشی سپرده شد و ما تصمیم گرفتیم این همایش را برگزار کنیم.

او با اشاره به برون‌سپاری روابط عمومی‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در سازمان‌ها انجام شود اظهار کرد: نگاه وظیفه‌یی و سلیقه‌یی به روابط عمومی‌ها همیشه وجود داشته و با جابه‌جایی وظیفه‌ی روابط عمومی‌ها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه آن چیزی که نیاز است برون‌سپاری است که همیشه از آن صحبت می‌شود، ولی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها