همشهری آنلاین: همسر محسن پودنکی گفت: نظر پزشک معالج این است که او فقط یک ماه دیگر زنده خواهد بود.

شیرین شیرزاد گفت: روزی که محسن پودنکی را به تهران منتقل و در بیمارستان بستری کردم پزشکان معالج این امیدواری را به من دادند که حداکثر پس از 6 هفته همسرم می‌تواند با میل و اراده خودش حرکت کند و روند درمانی را پشت سر بگذارد اما متاسفانه هر چه رو به جلو رفتیم شرایط جسمانی او بدتر شد. چند روز پیش در عین تعجب شاهد بودیم که محل جراحی گوش محسن باز شده است.

همسر عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی افزود: متاسفانه داروهای بی‌کیفیت مصرف شده درمرحله شیمی‌درمانی،‌ یکبار محسن را به "آی سی یو" کشاند و عدم تحرک محسن در 2،3 هفته اخیر مشکل زخم بستر را نیز به مشکلات ما اضافه کرد. نکته عذاب‌آور اینکه در تعطیلات عید اکثر پزشکان حضور نداشتند و در واقع هیچکس جوابگوی ما نبود. فقط یک بار دکتری (فوق‌تخصص گوش، حلق و بینی) محسن را ویزیت کرد و به من گفت همسرت حداکثر یک ماه دیگر زنده خواهد بود!

وی ادامه داد: چند روز پیش با صلاحدید پزشکان معالج یک بار دیگر از گوش همسرم MRI گرفتیم تا مشخص شود گوش جراحی شده در چه وضعیتی قرار دارد. برخلاف نظر پرفسور سمیعی که معتقد است توموری وجود ندارد و ضایعه موجود در گوش جراحی شده صرفا یک عفونت است، پزشکان معالج معتقدند هنوز هم یک تومور کوچک با تورمی کمتر از قبل در گوش محسن وجود دارد که به ساقه مغز نفوذ کرده است. متاسفانه هر پزشکی یک نوع اظهار نظر می‌کند و این پراکندگی و تفاوت در اظهارنظرها ما را گیج کرده است.

شیرزاد خاطرنشان کرد: در 3 هفته گذشته همسرم حدود 15 کیلوگرم وزن کم کرده و به قدری شرایط جسمانی او اسفناک شده که شاید الان کمتر کسی باور کند این بیمار روی تخت، همان محسن پودنکی باشد.

همسر عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی گفت: واقعا نمی‌دانم از چه کسی کمک بخواهم و اصلا چه کار کنم. فقط امیدوارم آنهایی که می‌توانند محسن را از این شرایط نجات دهند بیش از این وقت‌کشی نکنند و قدم جلو بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین