همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد شهید امیر سید علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان شهید عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امیر سرتیپ دکتر محمد حسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت امیر صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح طی گفت‌وگویی اعلام کرد: در هر شرایطی ما باید به تجلیل و تکریم از کسانی که برای این کشور اسلامی افتخار آفریدند بپردازیم و شهدا الگوهای بارز افتخار آفرین برای کشور و جهان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: در این مراسم سعی شده است تعدادی از شهدای برجسته نیروهای مسلح اعم از ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروی انتظامی‌، سازمان بسیج مستضعفین و جهادگران دوران دفاع مقدس مطرح گردند‌؛ هرچند هر یک از شهدای دیگر نیز‌، خودشایسته تجلیل و تکریم هستند.

دکتر باقری پیرامون زمان و مکان مراسم افزود: مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه تاریخ 21 فروردین ماه از ساعت 10:30 در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح واقع در تهران بزرگراه شهید صیاد شیرازی- میدان سبلان برگزار می‌شود.

وی از فرماندهان نیروهای مسلح،مسئولان کشوری و لشکری کارکنان نیروهای مسلح، خانواده‌های ایثارگران،همرزمان شهدا‌، آحاد مردم قدرشناس و وفادار ایران اسلامی به ویژه سلحشوران بسیجی دعوت کرود تا به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهیدان در این مراسم حضور یابند.

منبع: همشهری آنلاین