همشهری آنلاین: سرمربی صربستانی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی سپاهان مقابل استقلال قدرت این تیم را کاهش داده بود و ما متوجه بودیم که در دیدار با ما از لحاظ بدنی کم می آورد.

به گزارش ایرنا،ˈ الکس ایلیچ ˈ شامگاه سه شنبه پس از برد مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: ما به این موضوع آگاه بودیم که قدرت تیم مقابل، در نیمه دوم تحلیل خواهد رفت و با استفاده از فضاهای زمین توانستیم بازی را به خوبی اداره کنیم.

وی گفت: تیم سپاهان در 10 دقیقه اول خوب بازی کرد اما پس از آن تیم ما بازی را در اختیار گرفت و با استفاده از فضاهای زمین توانست گل مساوی را بزند و با ادامه این روند به پیروزی دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در عین حال تصریح کرد: برای تیم سپاهان احترام قائلم و احتمال می‌دهم این تیم در دیدار برگشت بهتر ظاهر شود.

ˈ الکس ایلیچ ˈ درباره تیم‌های صعود کننده از گروه سوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: سه بازی باقی مانده و رقابت سختی است و ما می کوشیم در دیدارهای آینده بازی‌های خوبی انجام دهیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

وی درباره ˈپالمینوˈ مدافع کلمبیایی تیمش که در دیدار قبلی این تیم در لیگ عربستان بازی نکرده بود، اظهار کرد: وی به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و غیبت این بازیکن هیچ ارتباطی به دیدار با سپاهان نداشت.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان همچنین درباره درگیری بوجود آمده بین خود و ˈبرنوسزارˈ بازیکن برزیلی تیمش در تمرینات پیش از سفر به اصفهان گفت: اختلاف ما پایان یافت و این بازیکن امروز برای تیم ما بازی کرد و یک گل به ثمر رساند.

تیم الاهلی عربستان سعودی در هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه چهار بر دو تیم سپاهان را شکست داد.

منبع: همشهری آنلاین