همشهری آنلاین: دبیرخانه اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران مجموعه جوایز بخش های مختلف خود در زمینه عکس و فیلم های موبایلی را بیش از 60 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره که قرار است اردیبهشت ماه 92 در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار شود، در بخش های اصلی و جنبی، به 36 عکاس و فیلمساز برتر خود مجموعا بیش از 60 میلیون تومان جایزه نقدی و غیر نقدی می‌دهد.

جشنواره همراه تهران در بخش های اصلی "از نگاه همراه" ، "درباره همراه" و "ایده ها منتظر نمی‌مانند" 9 برگزیده عکس و 9 برگزیده فیلم خواهد داشت.

در بخش های "دانشجویی" ، "ورزشی" و "همراه سفر" نیز برای هر یک از حوزه های عکس و فیلم جوایز نقدی و غیر نقدی متنوعی را در نظر گرفته است.

در بخش ورزشی که با حمایت کمیته ملی المپیک و سازمان لیگ برتر برگزار می‌شود جوایز غیر نقدی متنوعی به برگزیدگان فیلم و عکس های ورزشی اهدا می‌شود.

در عین حال سایت عکس پرینت نیز برای تمامی شرکت کنندگان امتیازهایی را در نظر گرفته که در کنار جوایز این سایت به برگزیدگان بخش های عکاسی با موبایل اهدا می‌شود.

بخش دانشجویی نیز با جوایزی از محصولات سامسونگ همراه خواهد بود.

داوران بخش عکس این جشنواره مهدی مقیم نژاد، حمید جبلی، سیف الله صمدیان، محمود کلاری و شهریار توکلی هستند.

در بخش فیلم نیز آثار رسیده به جشنواره توسط مهرداد اسکویی، خسرو سینایی، داریوش مهرجویی، مهدی هاشمی و رضا میرکریمی داوری خواهند شد.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به بخش های مختلف این جشنواره تا پایان اسفند 1391 ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت www.tfpf.mobi نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.