یزد- محمدخادمی: ساخت بنای درمانگاه امام سجاد(ع) در محله مریم‌آباد شهر یزد در سال 86به اتمام رسید ولی به‌دلیل مشکلاتی مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گرفت تا اینکه چندی پیش راه‌اندازی شد و اهالی این محله را سرذوق آورد.

محمدجواد دهقانی، مسئول روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان یزد درباره بهره‌برداری این مرکز به خبرنگار ما گفت: این مجموعه درمانی از سوی خیران ساخته شده و به تازگی دراختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری در رابطه با اینکه چرا این مرکز درحال‌حاضر تنها یک پزشک عمومی دارد،گفت: به‌دلیل اینکه این مرکز درمانی- بهداشتی به تازگی (بهمن‌ماه امسال) فعالیتش را آغاز کرده است ‌ و در تلاش هستیم تا نیروی انسانی این مرکز را تأمین کنیم.

وی افزود: واحدهای دندانپزشکی، آزمایشگاه و گروه پزشکی تخصصی نیز برای این مرکز درمانی پیش‌بینی شده است. این مرکز درمانی در مساحت سه‌‌هزار مترمربع زیربنا در دو‌طبقه و 76اتاق شامل بخش‌های اتاق عمل، سونوگرافی، عمومی و. . . است که مجهز‌ترین و کامل‌ترین درمانگاه استان یزد به‌حساب می‌آید. 20فروردین سال‌جاری گزارشی در این صفحه درخصوص عدم‌بهره‌برداری از این درمانگاه به چاپ رسیده بود.