همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش بررسی‌های این کمیسیون در مورد دلایل فوت ستار بهشتی در هفته آینده به صحن علنی مجلس خبر داد.

ایسنا نوشت: سیدحسین نقوی‌حسینی در رابطه با گزارش کمیسیون امنیت در مورد مرگ ستار بهشتی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تا هفته آینده گزارش بررسی‌های خود را در مورد وضعیت و دلایل فوت ستار بهشتی وبلاگ‌نویس ایرانی به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.

وی افزود: این گزارش بر اساس جلسه روز گذشته کمیته امنیت کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه و جلسات احتمالی آینده تهیه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین خاطرنشان کرد که ممکن است تا هفته آینده و تا زمان ارائه گزارش به صحن علنی، ‌این کمیسیون و یا کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت جلساتی را با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی این موضوع برگزار کند.

گفتنی است روز گذشته کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جلسه‌ای را با حضور دادستان تهران، مدیر کل زندان‌های استان تهران و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار کرد.

همچنین در جلسه علنی یکشنبه 21 آبان علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ماموریت داد که در مورد مرگ ستار بهشتی گزارشی تهیه و به صحن ارائه کند.