همشهری آنلاین: آثار71 نگارخانه شامل 59 نگارخانه تهران و 12 استان برای اکسپو 91 (نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی) پذیرفته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جواد صادقی؛ دبیر اجرایی اکسپو با اعلام این خبر گفت: با پایان کار هیات انتخاب آثار اکسپو آثار 59 نگارخانه از تهران و آثار هنرمندان 12 استان برای ارائه در اکسپو انتخاب شد.

صادقی با قدردانی از مشارکت و همکاری نگارخانه‌ها با دبیرخانه اکسپو گفت: با توجه به اینکه انتخاب آثار از روی تصاویر انجام شده است نگارخانه‌ها اصل آثار پذیرفته شده را مطابق تصاویر باید به صورت یکجا توسط نماینده خود در روزهای 18 و 19 خردادماه جاری به دبیرخانه تحویل دهند.

دبیر اجرایی اکسپو با اشاره به انتشار کاتالوگ اکسپو گفت: از هر هنرمند یک اثر به انتخاب دبیرخانه در کاتالوگ اکسپو منتشر می‌شود و آثاری که تصاویر آنها در کاتالوگ منتشر می‌شوند، در روز اول اکسپو به نمایش گذاشته خواهد شد و به ترتیب دیگر آثار ذخیره شده هنرمندان در نمایشگاه ارائه می‌شود.

صادقی درباره چیدمان نمایشگاه اکسپو گفت: نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی به صورت چیدمان است و غرفه‌های جداگانه نخواهیم داشت و در زیر هر اثر نام و آرم نگارخانه درج خواهند شد.

دبیر اجرایی اکسپو همچنین گفت: نگارخانه‌ها می‌توانند برای معرفی آثار خود به طور جداگانه نیز کاتالوگ منتشر کنند و در طول برگزاری اکسپو برای استفاده مخاطبان و کمیته بازاریابی اکسپو ارائه کنند.

اکسپو 91 از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی 28خرداد تا 12 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها