همشهری آنلاین: دومین دوره نمایشگاه "کنش، بیان، خلاقیت" به هنرمندان جوان 20 تا 30 سال فراخوان داد تا آثارشان را تا 5 تیرماه سال آینده به موسسه ماه مهر ارسال کنند.

به گزارش ایلنا‏‌، نمایشگاه آثار نقاشان جوان باعنوان "کنش، بیان، خلاقیت" که پاییز سال آینده برپا خواهد شد‏، موسسه ماه مهر فراخوان داد که هنرمندان 20 تا 30 سال می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

آثار با تکنیک و شیوه اجرای کاملا آزاد آفریده می‌شود که هر هنرمند باید 5 اثر به نمایشگاه ارسال کند. از هنرمند برگزیده، 3 اثر وارد نمایشگاه خواهد شد.

ایده محوری نمایشگاه، کندوکاو در رابطه‌ هنر و جسم است. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند که سطح کاغذ دریافتی را به مثابه‌ بدن تلقی کنند اما شیوه‌ کار کاملاً آزاد است و محدودیتی برای سبک کار وجود ندارد.

همچنین از آثار برگزیده یک نمایشگاه در ایران و سپس از منتخب آن‌ها، نمایشگاهی در امارات متحده‌ عربی و یک نمایشگاه نیز در آلمان برگزار خواهد شد.

گالری ماه مهر اعلام کرد که قیمت تمامی آثار در نمایشگاه، ثابت و برابر با چهارصد‌هزار تومان تعیین شده است.

قیمت اثر و سهم هنرمند از آثار فروخته‌شده در نمایشگاه‌های خارج از کشور با توافق گالری خارجی تعیین می‌شود.

دبیری دومین دوره نمایشگاه "کنش، بیان، خلاقیت" را علی نصیر و باوند بهپور برعهده دارند.

هنرمندان برای شرکت در این نمایشگاه 25 تا 29 دی‌ماه 1390 فرم ثبت نام را تحویل می‌دهند و 3 تا 5 تیرماه 1391 مهلت دارند که آثارشان را برای دبیرخانه ارسال کنند تا پاییز سال آینده دور دوم این نمایشگاه برپا شود.