تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷

گروه حوادث: با دستور دادستان تهران، بازجویی‌های اولیه از ناپدری دختر 8 ساله که به طرز وحشتناکی وی را مورد کودک‌آزاری قرار داده است از صبح امروز در شعبه پنجم دادسرای اطفال آغاز می‌شود.

عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اعلام این خبر گفت: سه‌شنبه 30 فروردین دختر بچه 8 ساله‌ای که آثار ضرب و جرح شدید روی بدنش وجود داشت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) انتقال یافت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد این کودک توسط ناپدری خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. وی افزود: با اعلام این گزارش، بلافاصله بازپرس ویژه‌ای برای پرونده تعیین شد و وی برای بررسی آخرین وضعیت این دختر بچه صبح چهارشنبه 31 فروردین به بیمارستان رفت.

دادستان تهران ادامه داد: بازپرس پس از مشاهده جراحات و گزارش پزشکی قانونی دستور بازداشت ناپدری را صادر کرد و این شخص هم‌اکنون در زندان رجایی‌شهر کرج است تا صبح امروز (شنبه 3 اردیبهشت) برای جنایت ارتکابی خود پاسخگو باشد.جعفری دولت‌آبادی تصریح کرد: ‌براساس قانون، کودک‌آزار با مجازات‌های تعزیری روبه‌رو می‌شود که در این پرونده به سبب شدت بالای آزار جسمی، حداکثر مجازات برای متهم لحاظ می‌شود که 2 سال حبس است و اگر موجب قصاص شود در این مورد قصاص هم صورت می‌گیرد که به رأی قاضی بستگی دارد.

وی همچنین عنوان کرد: برای رسیدگی به این پرونده دستور ویژه‌ای صادر شده و از بازپرس پرونده خواسته شده تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی کند. دادستان عمومی و انقلاب تهران از شهروندان تهرانی خواست تا درصورت مشاهده هرگونه کودک آزاری با دفتر دادستان به شماره 33114136 تماس حاصل کنند.