پکن : یک زن چینی از مدیران یک سینمای زنجیره‌ای این کشور به اتهام تلف‌کردن وقتش شکایت کرد! خانم چن در دادخواست خود اعلام کرده است که مسئولان این سینما با پخش تبلیغات طولانی پیش از شروع فیلم باعث تلف شدن وقت مفید او شده‌اند.

او در شکایت خود که اکنون توسط یک دادگاه در حال بررسی است خواستار پرداخت پول بلیت‌خود از سوی مسئولان سینما و عذرخواهی رسمی آنها شده است. علاوه بر این خانم چن از قاضی این دادگاه خواسته است مسئولان سینما را به صلاحدید خود برای جلوگیری از تکرار این مسئله جریمه نقدی کند. او همچنین اعلام کرده است که مسئولان باید مدت تبلیغات را در محل ورودی سینما و روی بلیت برای اطلاع تماشاگران درج کنند.

ضربه‌مغزی مرد را سر به راه کرد

لندن: یک مرد بدرفتار انگلیسی بعد از ضربه مغزی تبدیل به‌یک شوهر آرام و مودب شد! قضیه از این قرار است که آقای کن‌مریودر،44‌ساله تا پیش از این آدمی بد‌اخلاق بود و حتی چند‌بار سابقه کتک‌زدن همسرش را داشت اما اکنون پس از یک حادثه تبدیل به‌مردی‌ ایده‌آل برای زندگی مشترک شده است. در این حادثه این مرد 44‌ساله و معتاد دچار ضربه‌مغزی شد و پزشکان بخت کمی برای زنده‌ماندن او پیش‌بینی می‌کردند.

خوشبخاته آقای مریودر زنده ماند اما پس از بازگشت به‌خانه، اطرافیانش متوجه تغییر رفتار کامل او شدند. اکنون در اوقات بیکاری کمک در کارهای خانه مهم‌ترین فعالیت او به‌حساب می‌آید. همسر این مرد هم درخواست طلاق خود را کنار گذاشته است.

تلاش برای رکوردشکنی با کارهای عجیب

پکن: یک مرد چینی در تلاش است با انجام کارهای عجیب‌و‌غریب نام خود را به‌عنوان با استعدادترین فرد در این زمینه در کتاب رکوردهای‌گینس ثبت کند. آقای یانگ‌گوانجه می‌گوید به‌تنهایی می‌تواند 30‌‌حرکت شگفت‌انگیز انجام دهد و به‌همین خاطر یک فرد استثنایی در دنیا به‌حساب می‌آید. او با اجرای نمایش‌های تک‌نفره در نقاط گوناگون دنیا اکنون تلاش می‌کند نام خود را برای ثبت در کتاب رکوردها مطرح کند.

او در برنامه‌های خود از روی تکه‌های شیشه راه می‌رود، اجسام سنگین مانند خودرو را به‌وسیله پلک چشم‌هایش می‌کشد و یک مته‌برقی روشن را روی صورتش می‌گذارد. در مهم ترین حرکت، این مرد یک مار زنده را از سوراخ بینی خود وارد و از دهانش خارج می‌کند که این کار او علاقه‌مندان زیادی در میان چینی‌ها دارد.

جذب گردشگر با ترسناک‌ترین پل جهان

ونکوور: یک پل‌هوایی ترسناک که برای تردد افراد از روی رودخانه‌ای در کانادا ساخته شده به‌یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور تبدیل شده است. پل معلق کاپیلانو در ارتفاع 70‌متری زمین قرار دارد و گردشگران باید با کمی دلهره و ترس طول 136‌متری آن‌را برای گذر از رودخانه طی کنند.

آمارها نشان می‌دهد که هر‌سال 800‌هزار گردشگر از روی این پل می‌گذرند و به‌همین خاطر دولت کانادا برای رسیدگی به آن تدابیر ویژه‌‌ای در نظر گرفته است. این پل در داخل یک پارک جنگلی قرار دارد وبازدیدکنندگان می‌توانند در آن از طبیعت لذت ببرند. هر‌چند این پل باعث بروز حوادث گوناگونی هم شده است اما هنوز علاقه‌مندان ویژه خود را دارد. در بدترین حادثه در ماه‌ژوئن یک پسر نوجوان آمریکایی از روی این پل سقوط کرد که در دم جان سپرد.