آلبرت بغزیان با انتقاد از سیاست‌های دولت در مدیریت مصرف سوخت، معتقد است بنزین برخلاف تصور عمومی ارزان نیست، بلکه تورم افسارگسیخته باعث شده قیمت آن در مقایسه با سایر کالاها ارزان به نظر برسد.

به گزارش همشهری آنلاین، آلبرت بغزیان، اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران، با اشاره به به‌هم‌ریختگی قیمت‌های نسبی، تأکید می‌کند که بدون کنترل ریشه‌ای تورم، هرگونه تلاش برای صرفه‌جویی از طریق قیمت‌گذاری، تنها منجر به چرخه‌ای بی‌پایان از افزایش قیمت‌ها و سردرگمی مصرف‌کننده خواهد شد.