وزارت کشور امارات دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، با انتشار اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد که وضعیت در این کشور عادی بوده و هیچ‌گونه تهدید فوری وجود ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت کشور امارات متحده عربی دقایقی پس از انتشار هشدار درباره احتمال حمله موشکی، اطلاعیه دیگری صادر و اعلام کرد که شرایط در سراسر کشور عادی و امن است.

این وزارتخانه بدون ارائه جزئیات بیشتر درباره علت صدور هشدار اولیه، از شهروندان و ساکنان خواست اخبار و اطلاعات را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.

بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر هیچ‌گونه اختلال یا تهدید امنیتی گزارش نشده و اوضاع تحت کنترل نهادهای مسئول قرار دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها