مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در پاکستان گفت:  اگر موشک‌ها و توان دفاعی ما نبود، اسرائیل مانند غزه کشور ما را شخم می‌زد.  هیچ‌گاه از توان دفاعی و موشکی خود کوتاه نیامده‌ایم و به مذاکره نخواهیم نشست.