به گزارش همشهری آنلاین، بازگشایی زایندهرود نه تنها باعث خوشحالی کشاورزان، بلکه موجب خوشحالی مردم اصفهان شد، بهگونهای که از همان شب بازگشایی اطراف این رودخانه مملو از حضور فردی و خانوادگی شهروندان اصفهانی است.
۱۷ روز از بازگشایی مجدد این رودخانه که گذشت جریان آب در زایندهرود متوقف شد و دوباره این رود در حال خشک شدن است و این موضوع باعث بوی لجن و گندآب در محوطه این روخانه پراکنده شود.