به گزارش همشهری آنلاین، رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس گفت: برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامههای خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.
خط و نشان هستهای رهبر کره شمالی برای ترامپ
داراییهای ایران به جیب آمریکاییها میرود | هیچکس نمیخواهد رئیسجمهور ایران باشد!
قالیباف ادامه داد: دیدم در این برنامه اعلام شد که کاش فرودگاه مهرآباد را میبستند تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود. به آن عزیزان میگویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.