نخست وزیر پاکستان می‌گوید مذاکرات روز یکشنبه ایران و آمریکا با موفقیت به پایان رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز نوشت: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز دوشنبه اعلام کرد: مذاکرات بین ایران و آمریکا در سوئیس با موفقیت به پایان رسیده است.

وی در پستی در X نوشت: «این مذاکرات در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و پیشرفت‌های دلگرم‌کننده‌ای از جمله توافق بر سر نقشه راه برای دستیابی به توافق نهایی ظرف ۶۰ روز، ایجاد یک کمیته عالی رتبه برای نظارت سیاسی و آغاز مذاکرات فنی بیشتر به همراه داشت.»

منبع: شفقنا