فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس نوشت: ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، محسن رضایی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد. در صورت تهدید علیه ایران، آمریکایی‌ها را پاسخگو می‌کنیم.

منبع: فارس