سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور چشمگیر بانوان در میدان‌ها تقدیر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور چشمگیر بانوان در میدان‌ها تقدیر کرد.