سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک جنگنده اف-۱۵ آمریکایی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک فروند جنگنده متجاوز آمریکایی در جنوب غرب کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-۱۵E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز در بامداد چهارشنبه با موفقیت توسط سامانه های پدافندنوین هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و در حاشیه مرزهای جنوب غربی کشور سقوط کرد.

منبع: تسنیم