پنجشنبه ۴ تير ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۴۱۷
صداي مصرف كننده
جايي براي نشستن نيست 
دراتوبوس هاي خط وليعصر - يوسفآباد تعداد صندلي هاي قسمت خواهران كم است.
رمضانزاده 
آيا با اين پول مي توان نفس كشيد
كارمند قراردادي ميراث فرهنگي با ۶ سال سابقه كار هستم. در حالي كه ۱۱۰ هزار تومان دريافتي حقوقم است. در اين زمانه با اين همه مشكلات مالي واقعاً با اين پول مي توان نفس كشيد.
كارمند قراردادي 
پمپ بنزين و زلزله 
ً به عرض مي رساند در منطقه ۵ شهرداري - انتهاي اشرفي اصفهاني خيابان حصارك بعد از مرادآباد قطعه زميني است كه قبلا ً باغ بوده و اخيراً باير شده، گويا قرار است در اين زمين يك پمپ بنزين احداث شود. باتوجه به اين كه طبق اطلا عات، منطقه بر روي گسل زلزله قرار دارد بهتر است از ساخت پمپ بنزين كه در صورت وقوع حادثه زلزله مي تواند بسيار خطرساز باشد خودداري گردد.
ضمناً فاضلاب كشتارگاهي در همان منطقه شب و روز در جوي هاي حصارك جاري است كه ايجاد تعفن و آلودگي بسيار كرده است.
از ساكنين مرادآباد
يك پيشنهاد به شما
اگر امكان دارد مطالب ورزشي روزنامه همشهري را بيشتر كنيد.
يك همشهري 
طرح را پياده كنيد
قرار بود ايران خودرو با افتتاح نمايشگاه خودرو، ماشين هاي فرسوده را از رده خارج كند. چرا اين طرح را به تعويق انداختند. تقاضا داريم حتماً اين برنامه را از حالت طرح خارج كرده و زودتر به اجرا درآورند.
طوقاني 
ميوه و تره بار را از ما نگيريد
در لويزان ميدان ميوه و تره باري وجود داشت كه اهالي از وجود چنين ميداني راضي بودند؛ اما جديداً به علت اين كه زمين آن بايد تحويل داده شود، تعطيل شده. به همين دليل هم كارگران بيكار شدند و هم مردم از نداشتن ميدان ميوه  و تره بار ناخشنود هستند. لطفاً اين ميوه و تره بار را از ما نگيريد.
اهالي محل 
مشكل دانشجويان دانشگاه پيام نور
ً به استحضار مي رساند دستيابي به اسامي پذيرفته شدگان دوره هاي فراگير به هيچ وجه عملي نبوده به گونه اي كه از چهارشنبه گذشته (۲۰/۳/۸۳) هيچ كدام از شركت كنندگان اقوام و يا دوستان موفق به باز كردن صفحه اسامي پذيرفته شدگان رشته مديريت بازرگاني نشده اند. ذكر اين نكته ضروري است كه متأسفانه اسامي پذيرفته شدگان صرفاً بر مبناي شماره شناسنامه و به شكل زير دسته بندي شده است:
- از شمار ۱ تا ۴۰۰
- از شماره ۴۰۰ تا ۱۶۰۰
- از شماره ۱۶۰۰ تا ۶۰۰۰
- مابقي 
جمعي از داوطلبان رشته مديريت بازرگاني

پاسخ مسوولا ن
سارق كيانشهر دستگير شد
در پاسخ به شكواييه مندرج در صفحه ۲۰ ستون صداي مصرف كننده روزنامه همشهري مورخ ۲۷/۲/۸۳ تحت عنوان «دزدان مبدل» به اطلا ع  مي رساند:
سارق تجهيزات روشنايي معابر شهرك مطهري در كيانشهر دستگير شده و در اختيار نيروي انتظامي است و مشكل روشنايي معابر شهرك مذكور برطرف و شبكه اصلا ح شده است.
خواهشمند است دستور فرمائيد نسبت به درج جوابيه اقدام لازم بعمل آورند.
روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب شرق تهران 
چاله هاي قنات كوثر
بازگشت به مطلب مندرج در مورخ ۱۰/۳/۸۳ ويژه نامه بازارچه ستون «صداي مصرف كننده» مبني بر جمعآوري نخاله هاي به جا مانده از حفاري هاي اداره آب و فاضلاب در خيابان قنات كوثر به آگاهي مي رساند:
در حال حاضر تمامي محلهاي حفاري شده توسط حوزه معاونت خدمات شهري به طور كامل پاكسازي شده است. چنانچه شهروند محترم مكان خاصي را مدنظر دارند اعلا م تا اقدام لازم صورت پذيرد.
روابط عمومي شهرداري منطقه چهار
خيابان خواجه عبدالله دوطرفه نمي شود
بازگشت به مطلب مندرج در مورخ ۱۱/۳/۸۳ ستون صداي مصرف كننده تحت عنوان «يك طرفه نه دو طرفه» مبني بر دو طرفه كردن خيابان خواجه عبداله انصاري به آگاهي مي رساند: به استناد گزارش حوزه معاونت حمل ونقل منطقه، طبق مصوبه سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري تهران، خيابان دكتر شريعتي، ابوذر غفاري، يك طرفه بوده و دو طرفه كردن خيابان خواجه عبداله انصاري باعث بروز تصادفات فراوان در تقاطع خواجه  عبداله انصاري و دكتر شريعتي خواهد شد.
روابط عمومي شهرداري منطقه ۴
جوابيه روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق مركز تهران 
بدين وسيله به اطلا ع اهالي محترم ساكن خيابان دماوند مي رساند:
روشنايي معابر خيابان دماوند در حال حاضر به نحو مطلوب تأمين است. با اين حال چنانچه محل خاصي مورد نظر شهروند گرامي «رهنما» است، خواهشمند است در تماس با شماره تلفن ۳۲۶۲۷۷۰؛ نشاني دقيق محل مورد نظر را به روابط عمومي شركت اطلا ع دهند تا اقدام لازم صورت گيرد.

تلفن تحريريه
تلفن تحريريه : ۷-۶۹۵۵۲۵۴
فاكس : ۶۹۵۳۳۵۹
E-mail:info@hamshahri-bazar.com

گوناگون
بازارچه لوازم خانگي
بازارچه آخر هفته
بازارچه ارتباطات
|  بازارچه لوازم خانگي  |  بازارچه آخر هفته  |  بازارچه ارتباطات  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |