سه شنبه ۲۰ دي ۱۳۸۴ - سال سيزدهم - شماره ۳۸۹۷ - Jan 10, 2006
پيام تسليت مقام معظم رهبري
000222.jpg
ايسنا: حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي، در پيامي شهادت سردار رشيد اسلام، سرلشكر احمد كاظمي  و تعدادي از سرداران و افسران سپاه را در حادثه  سقوط هواپيما تسليت گفتند.متن پيام مقام معظم رهبري به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
فقدان شهادت گون سردار رشيد اسلام سرلشكر احمد كاظمي  و تعدادي از سرداران و افسران سپاه در حادثه  هواپيما، اين جانب را داغدار كرد.
اين فرمانده شجاع و متدين و غيور از يادگارهاي ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بي نظير بود.
تدبير و قدرت فرماندهي او در طول جنگ هشت ساله كارهاي بزرگي انجام داده و او بارها تا مرز شهادت پيش رفته بود. آرزوي جان باختن در راه خدا در دل او شعله مي كشيد و او با اين شوق و تمنا در كارهاي بزرگ پيشقدم مي گشت. اكنون او به آرزوي خود رسيده و خدا را در حين انجام دادن خدمت ملاقات كرده است. اين جانب شهادت اين سردار رشيد و نامدار و ديگر جان باختگان اين حادثه را به همه ملت ايران به ويژه به مردم عزيز و شهيدپرور نجف آباد تبريك و تسليت مي گويم و از خداوند متعال براي بازماندگان اين شهيدان، بردباري و قدرت تحمل و پاداش صابران و براي خود آنان علو درجات اخروي را مسألت مي كنم.
سيدعلي خامنه اي
۱۹/۱۰/۱۳۸۴

آخرين پروازسرداران
فرمانده نيروي زميني سپاه و شمار ديگري از پاسداران در سقوط هواپيما شهيد شدند
000219.jpg
پيام تسليت   مقامات كشور در پي شهادت جمعي از فرماندهان ارشد سپاه
در پي شهادت جمعي از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مقامات كشوري و لشكري در پيامهاي جداگانه اين حادثه دلخراش را تسليت گفتند.
محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور، در پيام خود آورده است:ضايعه فقدان اين سربازان فداكار ولي عصر (عج) را به آن حضرت، فرمانده معظم كل قوا، دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و همه نيروهاي مسلح، خانواده معظم شهدا و ملت شريف و عزيز ايران تسليت مي گويم.
آنچه كه مي تواند اين حادثه را قابل تحمل كند، كارنامه سراسر ايثار و فداكاري اين عزيزان است كه نقطه درخشان تاريخ كشور ماست.پرچم استقامت و پايداري كه پيوسته در دست اين سربازان فداكار ميهن اسلامي در اهتزاز است، همچنان در دست سربازان ديگري از خيل ايثارگران برافراشته خواهد ماند. خون اين عزيزان نقطه اتصال نسل هاست، نسلي كه بازمانده مقاومت و تلاش دوران دفاع مقدس است و در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي سر از پا نمي شناسد.يقين دارم كه همه نيروهاي مسلح همچون آحاد ملت، با اتكال به ذات احديت، تمسك به فرهنگ انتظار، تبعيت از ولي امر مسلمين، مظهر خواستن و توانستن، پايداري و عزت خواهند ماند.
وجود چنين ملتي و سربازاني موجب افتخار است.
آيت الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي، رئيس قوه قضائيه، ضمن تسليت به محضر حضرت بقيةالله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم شهيدپرور ايران اسلامي اين حادثه دلخراش را دردناك توصيف و اعلام كرده است: آنچه اين حادثه را قابل  تحمل مي كند، فداكاري ها و جانفشاني هاي سرداران سرافراز سپاه اسلام است.
سردار نجار، وزير دفاع نيز با اشاره به نقش ممتاز سردار شهيد احمد كاظمي فرمانده نيروي زميني سپاه و همرزمان شهيدش در دوران دفاع مقدس از آنان به عنوان اسطوره هاي فداكاري، خدمت و مجاهدت در راه خدا ياد كرده است.
حداد عادل رئيس مجلس شوراي اسلامي در پيام خود آورده است: خبر تلخ و تأثرانگيز شهادت جمعي از فرماندهان و نيروهاي فداكار و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حادثه سقوط هواپيما موجب تأثر و تأسف بسيار اينجانب و همه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گرديد. اين حادثه دردناك را به حضور حضرت بقية الله الاعظم _عجل الله تعالي فرجه الشريف _ و فرماندهي معظم كل قوا و همرزمان و بازماندگان اين عزيزان تسليت مي گويم و براي آنان علو درجات و رحمت و مغفرت الهي مسألت مي كنم.همچنين نيروي مقاومت بسيج، فراكسيون اقليت، سپاه پاسداران، سازمان تبليغات اسلامي، سخنگوي شوراي نگهبان هر يك در پيامهاي جداگانه اي اين حادثه دلخراش را تسليت گفتند.
000252.jpg
تشييع پيكر شهيدان سانحه هوايي
تشييع پيكر شهداي سانحه هوايي روز چهارشنبه، روز عيد سعيد قربان در تهران انجام مي شود.
شايان ذكر است، شهداي حادثه سقوط هواپيماي فالكن سپاه در روز سه شنبه در شهرستان اروميه تشييع و سپس به تهران منتقل مي شوند و روز عيد سعيد قربان پس از نماز عيد در تهران تشييع مي شود.

الهام در جلسه هفتگي ديدار با خبرنگاران:
شخصيت هاي سياسي نمي توانند با
سياست هاي انقلابي كشور مخالفت كنند
گروه سياسي: روز گذشته قرار بود مصاحبه مطبوعاتي رئيس جمهوري با خبرنگاران داخلي و خارجي انجام شود اما بنا به دلايلي ازجمله عدم وقت كافي براي هماهنگي شركت خبرنگاران خارجي، مصاحبه مزبور لغو و به هفته آينده موكول شد. پس از لغو مصاحبه رئيس جمهور اعلام شد كه مصاحبه هفتگي سخنگوي دولت كماكان طبق روال عادي هر هفته تشكيل مي شود.گزارش همشهري حاكي است الهام سخنگوي دولت رأس ساعت ۱۰ صبح در محل مصاحبه حاضر شد و پس از ارائه گزارش از آخرين مصوبات هيأت دولت به پرسش هاي خبرنگاران پاسخ داد.
شورايعالي امنيت ملي منبع اعلام خبرهاي رسمي هسته اي
مهم ترين پرسش ها درمورد طرح جديد روسيه بود كه الهام در پاسخ گفت كه نمي تواند جزئيات طرح روسيه را بيان كند، ضمن اين كه جزئيات طرح تنها در جريان مذاكرات روشن و مشخص مي شود و اطلاعات جزئي مذاكرات تنها از سوي سخنگوي شورايعالي امنيت ملي قابل طرح است.وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون پيشنهاد رئيس جمهور براي مشاركت بخش خصوصي داخلي و شركت هاي خارجي در غني سازي اورانيوم عملي شده است يا خير؟ گفت: در بحث غني سازي فقط روسيه مطرح بود كه مذاكرات آن در حال انجام است و درمورد ساير كشورها آماده دريافت نظرات آنها هستيم و در داخل نيز تاكنون پيشنهادي نبوده است.
طرح انتقاد به سياست خارجي دولت
غلامحسين الهام در پاسخ به پرسش ديگري درمورد انتقاد كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به دولت درمورد مشخص نبودن سياست خارجي دولت و شفاف نبودن عملكرد وزارت امور خارجه گفت: اخيرا رئيس جمهور جلسه اي با كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس داشتند كه جلسه خوب و اقناعي بود و بسياري از ابهامات رفع شد.الهام در پاسخ به خبرنگاران ديگري كه از وجود نامه نهادهاي انقلابي به رهبري و گلايه از عملكرد تندروانه دولت احمدي نژاد خبر مي داد، گفت: ما از وجود چنين نامه اي خبر نداريم و فكر نمي كنم كساني نامه بنويسند و از سياست هاي انقلابي دولت انتقاد كنند. درحالي كه دولت در جهت آرمان هاي تعريف شده و قانوني حركت مي كند.الهام تأكيد كرد كه شخصيت هاي سياسي كشور نمي توانند با سياست هاي انقلابي كشور مخالفت كنند.
اداره كشور از منظر انتظار
خبرنگار ديگري با قرائت بخشي از سخنان رئيس جمهور در قم كه گفته بود «از منظر انتظار بايد اداره كشور را تعريف كنيم» گفت: آيا اين سخنان كه در آن تلويحا انتخابات و جابه جايي سياستمداران را رد مي كند ارتباطي با نفي جمهوريت توسط مصباح يزدي دارد يا خير؟ تعريف شما از انتظار و اداره كشور براساس آن چيست؟الهام در پاسخ گفت: انتظار در فرهنگ شيعه نياز به تعريف ندارد. ما منتظر آخرين وارث پيامبر هستيم و فكر نمي كنم در بين مردم كسي وجود داشته باشد كه چنين اعتقادي نداشته باشد. اگر امام عصر(عج) امروز ظهور كند، كسي براي حفظ حكومت با ايشان چالش نمي كند و حكومت را با تمام وجود به وي مي سپارد. بازي قدرت دركار نيست.
نظر دولت احمدي نژاد راجع به
آية الله مصباح يزدي
از الهام درخصوص نظر دولت راجع به اظهارات مصباح يزدي درمورد حكومت اسلامي و اصالت نداشتن جمهوريت سئوال شد كه وي در پاسخ، طرح مباحث نظري و علمي را در محافل سياسي و دانشگاهي عادي خواند و گفت: دولت وارد اين مباحث نمي شود زيرا وظيفه ديگري دارد كه همان خدمتگزاري به مردم است.
زمان چشيدن طعم عدالت
خبرنگار ديگري سئوال كرد اكنون پنج ماه از تشكيل دولت گذشته و هنوز ما طعم عدالت را نچشيده ايم.الهام در پاسخ وي گفت: ما به سرعت داريم جلو مي رويم و اثرات آن نيز در حال ديده شدن است.وي افزود: دولت اگرچه پنج ماه است كه شروع به كار كرده ولي تا يك ماه قبل نتوانسته بود كابينه را تكميل كند.الهام گفت: اولين قانون بودجه دولت جديد به زودي تسليم مجلس مي شود و دولت تلاش مي كند به وعده هايش در مناطق محروم عمل كند.
عيدي به كارمندان دولت
از الهام درمورد عيدي به همه كارمندان دولت در روزهاي عيد قربان و غدير سئوال شد كه وي در پاسخ گفت: به همه دستگاه ها دستور داده شده كه در چارچوب امكانات خود در اين دو عيد بزرگ به همه كارمندان خود به صورت نقدي و يا بن عيدي بدهند.

ويبقي وجه ربك ذوالجلال و الاكرام
سانحه ناگوار هوايي و شهادت سردار سرتيپ احمد كاظمي، فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي از فرماندهان و غيورمردان سپاه اسلام موجب تأسف و تأثر فراوان گشت.
خاطره رشادت ها و فداكاري هاي اين همرزمان ديروز و شهيدان امروز در اذهان هر ايراني غيرتمندي نقش بسته است.
بدون شك ايران اسلامي، عزت، افتخار و سربلندي خود را وامدار مجاهدت ها و تلاش هايي است كه اين سلحشوران در عرصه هاي مختلف انقلاب از خود نشان داده اند.
به سهم خود شهادت اين سپاهيان فداكار را به حضرت وليعصر (عج)، فرمانده معظم كل قوا، غيورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، بازماندگان شهداي اين سانحه غمبار و ملت شريف ايران تسليت و تعزيت عرض مي نماييم.
محسن رضايي-علي شمخاني-غلامعلي رشيد-محمدباقر قاليباف-عزيز جعفري-قاسم سليماني-محمدباقر ذوالقدر-سيدمحمد حجازي-حسين دهقان-علي اكبر احمديان-علي فضلي-نورعلي شوشتري-جعفر اسدي-زاهدي-همداني-وحيدي-حسين علايي-سيدعلي حسيني تاش-اسماعيل قاآني-علي شمشيري-مهدي رباني-محمد باقري-غلام مهرابي-مرتضي صفار-مرتضي قرباني-رئوفي-حيات مقدم-پاكپور-يزدان-علي عبدالهي-اميرعلي اميري-مهدي مبلغ-علي دانايي فر-محمدنبي رودكي-سيد احمد آوايي-غلامپور-اسدالله ناصح-عرب نژاد-استكي-محمد كوثري-علي فدوي-مصطفي ربيعي-حسين سلامي

اعتراض به گزارش كميته ۲۹نفره بررسي
حادثه سقوط هواپيماي سي - ۱۳۰
خبرگزاري كار ايران:يك عضو فراكسيون اقليت مجلس هفتم، با غيرموجه خواندن نتايج تحقيق كميته ۲۹نفره بررسي حادثه سقوط سي -،۱۳۰ گفت: به لحاظ كارشناسي، واگذاري تقصير اين سقوط به برج مراقبت و مبرا كردن ديگران و عدم توجه به نقص فني و مسايل ديگر كاملاً مردود است و اين روند را نمي  توان چيزي جز فرافكني دانست.
اسماعيل گرامي مقدم، در گفت وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اين مطلب، درخصوص گزارش كميته بررسي علل حادثه سقوط هواپيماي سي -،۱۳۰ گفت: چند ايراد جدي به اين گزارش وارد است، قبل از هر چيز اينكه اين گزارش چرا آن به جاي مجلس كه در حال تحقيق و تفحص است، به قوه قضائيه داده شده است، در حالي كه طبق قانون، بايد ابتدا مجلس بررسي كند و سپس در صورت صلاحديد مجلس، پرونده به دستگاه قضايي ارجاع شود.
نماينده بجنورد افزود: نكته بعدي اين است كه كميته ۲۹ نفره صرفاً  با حضور افراد نظامي و بدون حضور كارشناسان سازمان هواپيمايي كشوري تشكيل و اقدام به كار كرده است، در حالي كه تعدادي از مسافران اين پرواز غيرنظامي بوده  اند و نبايد براي بررسي عملكرد يك دستگاه صرفا ًافراد همان دستگاه اقدام كنند. وي خاطرنشان كرد: نكته ديگر اين است كه اين كميته كه صرفاً نظاميان در آن حضور دارند، مساله را به سهل  انگاري برج مراقبت مرتبط دانسته، در حالي كه برج جزو سيستم CIVIL (غيرنظامي) است و ارتباطي به بخش نظامي ندارد و كارشناسان نظامي در واقع درباره عملكرد يك بخش غيرنظامي قضاوت كرده  اند كه اين برعهده ايشان نيست. گرامي مقدم  اضافه  كرد: اگر به برج مراقبت ايراد وارد است بايد ايراد اصلي به پايگاه هوايي كاروان باشد، كه معلوم نيست سرهنگ آذركيش كه در آن موقع مسئوليت كاروان و هدايت هواپيماي سي -۱۳۰ را به عهده داشته چه كار مي  كرده و در اين گزارش چيزي درباره كوتاهي كاروان گفته نشده است.
ارتش جمهوري اسلامي ايران نيز در اطلاعيه اي، ضمن گراميداشت چهلمين روز شهادت سروقامتان سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، خبرگزاريهاي ايرنا، ايسنا، فارس و روزنامه هاي كيهان و همشهري و غيور مردان ارتش جمهوري اسلامي ايران و ساكنين شهرك توحيد از آحاد ملت قهرمان ايران اسلامي دعوت مي نمايد تا صبح يكشنبه بيست و پنجم دي ماه همراه با كاركنان ارتش جمهوري اسلامي و خانواده معظم شهدا با حضور در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به روح مطهر آن عزيزان سفر كرده اداي احترام نماييم.

بارش ۷۰ سانتيمتري برف در برخي مناطق كشور
گروه اجتماعي: بارش برف كه از ديروز در برخي از مناطق كوهستاني كشور آغاز شده همچنان ادامه دارد و بنابر برخي گزارش ها ارتفاع برف در برخي مناطق به ۷۰ سانتيمتر مي رسد.اين گزارش همچنين حاكي است علي رغم آنكه بيشتر راه هاي ارتباطي كشور باز است اما محور انديمشك به خرم آباد مسدود شده و در برخي مناطق ديگر نيز عبور و مرور بدون زنجير چرخ و وسايل ايمني غيرممكن است.درهمين زمينه پليس راه كشور براي پرهيز از حوادث جاده اي كه اخيرا نيز افزايش ۲۰ درصدي را نشان مي دهد اعلام كرده است در مناطق كوهستاني و برف گير كشور از تردد خودروهاي بدون زنجير چرخ و وسايل ايمني جلوگيري به عمل خواهد آورد.ناپايداري هوا و استمرار بارش هاي جوي اعم از برف و باران طي روزهاي پاياني هفته در اغلب مناطق كشور ادامه خواهد يافت.به گزارش خبرنگار ما به استناد سايت هاي هواشناسي هواي تهران امروز نيز ابري همراه با بارش برف و اين وضعيت فردا با نيمه آفتابي شدن تغيير خواهد يافت اما بارش برف و هواي ابري طي پنج شنبه و جمعه هفته جاري در تهران پايدار خواهد ماند، ضمن آن كه برودت هوا حداكثر شش درجه و حداقل دو درجه زير صفر خواهد بود.براساس اين گزارش در نيمه شمالي كشور نيز تا پايان هفته جاري بارش باران ادامه خواهد داشت و اين وضعيت در نيمه جنوبي به ويژه شهر اهواز وضعيتي متفاوت حاكم خواهد شد به طوري كه هواي شهر اهواز امروز آفتابي و بارش ها به صورت پراكنده تا پايان آخرين روز هفته جاري جريان مي يابد.وضعيت هواشناسي در تبريز نيز حكايت از آن دارد كه هواي استان آذربايجان شرقي تا جمعه ابري و بارش برف ادامه دارد، ضمن آن كه در بهترين حالت تا پايان هفته جاري دماي هوا حداكثر در تبريز به يك درجه بالاي صفر و شش درجه زير صفر خواهد رسيد.وضعيت هوا در مركز كشور به ويژه شهر اصفهان نيز متأثر از جريان كلي هواي حاكم بر كشور است و در روزهاي پنج شنبه و جمعه بارش برف و باران جريان خواهد داشت.
از مشهد به عنوان مركز استان بزرگ شرق كشور نشانه ها حكايت از آن دارد كه به غير از روز پنج شنبه تا پايان هفته جاري هوا ابري و بارش جريان دارد. دماي هوا در مركز استان خراسان رضوي از حداكثر هفت درجه بالاي صفر به پنج درجه زير صفر ميل خواهد كرد، در ساير مناطق كشور نيز متأثر از شرايط جوي حاكم بارش ها بر صورت پراكنده ادامه خواهد داشت.

گفته مي شود...
* در پي تحقق وعده هاي انتخاباتي يكي از نمايندگان آذربايجان شرقي مبني بر شهرستان شدن يكي از بخش هاي حوزه انتخابيه خود، آمارهاي نادرستي پيرامون جمعيت اين بخش به استانداري آن استان و وزارت كشور ارائه شده است. اين امر تنش هايي را در منطقه به دنبال داشته است.
* طبق آخرين آمار منتشره بورس دوبي، ۱۴۳۶ ايراني در بورس اين كشور سرمايه گذاري كرده اند كه به گفته مسئولان بورس دوبي سرمايه هاي ايراني ها در سال ۲۰۰۵ ميلادي به بازار اين منطقه رونق ويژه اي بخشيده است.
* دريچه: يكي از روحانيان تبريز اخيراً كتابي را با عنوان «بابك حماسه اي در تاريخ» تأليف و منتشر كرده كه در آن ضمن معرفي بابك خرمدين در تاريخ ايران، مبارزات وي را در راستاي دفاع از حضرت امام علي(ع) برشمرده و وي را يگانه مبارز تاريخ ايران معرفي كرده است.
* مهر: معاونت اقتصادي يكي از دستگاه هاي نظارتي مأموريت يافته است اقدام به شناسايي افرادي نمايد كه با استفاده از معرفي نامه مسئولان و مديران ارشد، موفق به اخذ وام هاي كلان از بانك هاي كشور شده اند.
* فردا: مديران ارشد شركت نفت كه حقوق ماهيانه اي از ۳ تا ۱۰ ميليون تومان دريافت مي كنند، به دليل عدم امكان پرداخت اين ميزان حقوق از بودجه عمومي، از شركت هاي خصوصي و يا نيمه دولتي حقوق خود را دريافت مي كنند و تنها سه نفر از اين مديران كه حقوق معمولي مي گيرند، حقوق خود را از بودجه عمومي دريافت مي كنند.
* عارف: وزارت كشور فهرستي از سازمانهاي غيردولتي كه با بودجه مراكز مسئله دار داخلي و خارجي و با هدف براندازي فعاليت مي كنند را تهيه و مقدمات مهار محسوس و يا نامحسوس اين پايگاه ها را فراهم كرده است.

بنابه دعوت بشار اسد، هاشمي رفسنجاني به سوريه سفر مي كند
فارس: در پاسخ به دعوت رسمي بشار اسد رئيس جمهور كشور سوريه از اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي سفر به اين كشور، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با قبول اين دعوت به سوريه سفر خواهد كرد.

اعتماد ملي از امروز منتشر مي شود
ايسنا: مديرمسئول روزنامه اعتماد ملي خبر داد: هيات نظارت بر مطبوعات با انتقال مديرمسئولي روزنامه اعتماد ملي كه پيش از اين به نام حجت الاسلام والمسلمين مهدي كروبي ثبت شده بود به دكتر محمدجواد حق شناس موافقت كرد. وي با بيان اين كه اولين پيش شماره  روزنامه  اعتماد ملي امروز منتشر خواهد شد، افزود: هم اكنون كارهاي نهايي براي انتشار پيش شماره و پس از آن خود روزنامه توسط كادر روزنامه در حال انجام است.

گفت وگوي متكي با عبدالله گل
مهر: عبدالله گل وزير امور خارجه تركيه در تماس تلفني با منوچهر متكي وزير خارجه كشورمان، پيرامون راههاي تعميق روابط، پرونده هسته اي ايران و ضرورت هوشياري در مقابل تبليغات سازماندهي شده غرب گفت وگو كرد.در اين رايزني تلفني، متكي با اشاره به نتايج سفر اخير خود به تركيه، گل را در جريان آخرين تحولات روابط دو كشور و برنامه صلح آميز اتمي پيرامون تصميم اخير ايران براي آغاز مجدد تحقيقات هسته اي قرار داد و گفت:  اين تحقيقات موضوع مذاكرات ايران و اروپا نمي باشد و ارتباطي به چرخه سوخت هسته اي ندارد.متكي افزود: ايران به منظور ايجاد اعتماد بيشتر، اينگونه تحقيقات را چندي قبل به حالت تعليق درآورده بود.عبدالله گل نيز متقابلاً ضمن موفقيت آميز قلمداد كردن نتايج سفر اخير وزير امور خارجه كشورمان به تركيه ضمن حمايت از ايده خاورميانه عاري از سلاح هسته اي و حل و فصل مسالمت آميز پرونده هسته اي كشورمان، بر حق ايران در بهره برداري صلح آميز از انرژي هسته اي تاكيد كرد و ادامه رايزني هاي فيمابين را گامي به سمت تحكيم مناسبات دو كشور توصيف كرد.

ارزيابي مثبت تهران از مذاكره با روسيه
مهر : سخنگوي شوراي عالي امنيت ملي اعلام كرد: دور بعدي مذاكرات ايران و روسيه درخصوص طرح غني سازي مشترك ۱۶ فوريه (۲۷ بهمن) در مسكو برگزار خواهد شد.دكتر حسين انتظامي تصريح كرد: ايده پيشنهادي روسيه در دور اول مذاكرات در هفتم و هشتم ژانويه (ديروز و امروز ) در تهران مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.وي افزود: مقرر شد تماسها و رايزني ها ميان دوطرف درخصوص اين طرح ادامه يابد و دور دوم مذاكرات در مسكو در ۱۶ فوريه (۲۷ بهمن) ادامه يابد. وي مذاكرات دوكشور درتهران را مثبت و در فضايي توام با حسن نيت توصيف كرد.

داخلي
اجتماعي
اقتصادي
دانش فناوري
بـورس
حوادث
خارجي
سياسي
شهري
ورزش
يادداشت
صفحه آخر
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش فناوري   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   يادداشت   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |