يكشنبه ۳ آبان ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره۳۵۳۵ - Oct 24, 2004
در هفته جاري صورت مي گيرد
عرضه سهام بانك پارسيان و كارخانجات مخابراتي ايران
004641.jpg
گروه بورس: سهام ۷ شركت جديد طي دو هفته آينده براي نخستين بار در تالار بورس اوراق بهادار عرضه مي شود.
به گزارش خبرنگار ما با فراهم آمدن امكان داد و ستد سهام ۷ شركت ياد شده ركورد تازه اي در بورس تهران به لحاظ درج نام شركت هاي جديد روي تابلو معاملات سهام به ثبت مي رسد.
گزارش ارائه شده از سوي اداره پذيرش و امور مجامع بورس اوراق بهادار ۴۲ هزار سهامدار بانك پارسيان سرانجام پس از مدت ها انتظار مي توانند در طول هفته جاري براي اولين بار به خريد و فروش سهام خود در تالار بورس بپردازند.
در حال حاضر شركت هاي خودروسازي و قطعه سازي بخش اعظم مالكيت سهام اين بانك را در اختيار دارند. پيش بيني مي شود عرضه سهام پارسيان بيشترين تأثير را بر سهام اين گونه شركت ها بر جاي گذارد. به باور كارشناسان در صورتي كه قيمت سهام بانك پارسيان روندي صعودي را پشت سر گذارد بايد در انتظار رشد دوباره ارزش سهام ايران خودرو نيز باقي ماند.
بانك پارسيان پس از بانك هاي كارآفرين و اقتصاد نوين سومين بانك خصوصي است كه به بورس تهران مي پيوندد. ضمن اين كه مؤسسه مالي و اعتباري بنياد نيز همچنان در اتاق انتظار براي ورود به بورس قرار گرفته است.
بر اساس اين گزارش تايدواتر ديگر سهامي است كه قرار است در هفته جاري امكان مبادله آن در بورس فراهم آيد. با قيمت خوردن و داد و ستد سهام تايدواتر مي توان انتظار داشت گروه حمل و نقل در بورس تهران بار ديگر توجه سهامداران را به خود جلب كند.
شركت هاي آرد تجارت و پي آذر نيز از جمله شركت هايي هستند كه اين هفته براي اولين بار به تابلوي بورس تهران خواهند پيوست. نام اين دو شركت در تابلوي فرعي درج مي شود.
بر اساس اين گزارش سهام كارخانجات مخابراتي ايران (كما) نيز قرار است فردا دوشنبه در بورس تهران عرضه شود تا راه براي خصوصي سازي كامل اين شركت فراهم آيد.
سرمايه گذاري آتيه دماوند وابسته به بانك صنعت و معدن و شركت مخابرات بخش اعظم سهام كارخانجات مخابراتي ايران را در اختيار دارند. طبق اطلاعات دريافتي در اولين عرضه ۵۰۰ هزار سهم كارخانجات مخابراتي ايران در تابلوي فرعي بورس عرضه خواهد شد.
سهام شركت كارخانجات مخابرات راه دور ايران نيز در بورس تهران پذيرفته شده تعداد صنايع مخابراتي فعال در بورس به دو شركت افزايش خواهد يافت.
با توجه به رشد مناسب سهام كارخانجات مخابرات راه دور ايران پيش بيني مي شود، كارخانجات مخابراتي ايران نيز با استقبال سهامداران روبه رو شود.
بر اساس اين گزارش قرار است طي هفته آينده نيز نام شركت هاي رهشاد سپاهان و شيشه  دارويي رازي نيز روي تابلو معاملات بورس تهران درج شود.
در حال حاضر سهام بيش از ۴۰۰ شركت در بورس تهران پذيرفته شده و طبق اطلاعات موجود ۲۰۰ شركت ديگر نيز در مراحل مختلف پذيرش در بازار سهام قرار دارند.
طبق آخرين اطلاعات دريافتي ارزش بازار سهام ۴۰۰ شركت حاضر در تالار معاملات بورس به ۳۸۵ هزار ميليارد ريال رسيده، پيش بيني مي شود با عرضه سهام شركت هاي ياد شده ارزش بازار سهام تهران ظرف دو هفته آينده براي نخستين بار از مرز ۴۰۰ هزار ميليارد ريال بگذرد.
كارشناسان بازار سهام بر اين باورند كه عرضه هاي اوليه طي ماه هاي اخير با اقبال بيشتر سهامداران و سرمايه گذاران مواجه بوده اند. زيرا سهامداران به ويژه سرمايه گذاران مقيم شهرستان ها براي كسب بازده هاي بالاتر براي خريد سهام اين گونه شركت ها رغبت بيشتري نشان مي دهد. بنابر اين با توجه به پذيرش سهام ياد شده پيش بيني مي شود بازار سهام در دو هفته آينده شاهد رشد بيش از پيش باشد.

آخرين اخبار از پذيرش سهام پرسپوليس و استقلال در بورس
گروه بورس: هيأت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال فعاليت ها و رايزني هاي خود را براي عرضه سهام اين باشگاه ها در بورس اوراق بهادار تشديد كردند.
به گزارش خبرنگار ما براين اساس مديران پرسپوليس ظرف هفته هاي اخير ترازنامه عملكرد و صورت هاي مالي اين باشگاه را براي دبيركل بورس اوراق بهادار ارسال كرده اند.
حسين عبده تبريزي دبيركل بورس ضمن استقبال از اين موضوع از مديران پرسپوليس خواسته در اين باره عجله به خرج ندهند و تلاش كنند باشگاهشان را به يك بنگاه اقتصادي سودآور تبديل كنند.
اما از سوي ديگر به نظر مي رسد مديران باشگاه استقلال هنوز در مورد نحوه عرضه سهام اين باشگاه به اتفاق نظر نرسيده اند.
تازه ترين اخبار دريافتي درباره تحولات مربوط به عرضه سهام دو باشگاه محبوب فوتبال در بورس حاكي است، رئيس هيأت مديره پرسپوليس هفته گذشته در جلسه اي گزارش كاملي از پرونده پذيرش پرسپوليس در بازار سهام و اقدام هاي انجام شده در اين خصوص ارائه كرده است.
جعفركاشاني نيز گفته است: تصميم گرفته ايم سهام پرسپوليس را مستقيماً از طريق بورس عرضه كنيم.
قبل از اين گفته مي شد مديران پرسپوليس و سازمان تربيت بدني قصد دارند در مرحله نخست سهام پرسپوليس را براي اصلاح ساختار مالي در اختيار چند سرمايه گذار محدود قرار دهند تا پس از فراهم آمدن شرايط سهام اين باشگاه در بورس عرضه شود.
اما از سوي ديگر كاظم اوليايي از مديران باشگاه استقلال اعلام كرد: سهام باشگاه در حال حاضر در اختيار هيأت امناء و هيأت مديره باشگاه قرار دارد. بنابراين متوليان سهام بايد در مورد عرضه سهام در بورس تصميم بگيرند.
به گفته وي با توجه به اين كه در اساسنامه استقلال قيد شده اين باشگاه «مردمي» است بايد درصد بيشتري از سهام آن به مردم واگذار شود، اما در عين حال مطمئناً ۴۹ درصد سهام باشگاه استقلال به هيچ عنوان عرضه نخواهد شد.

داروسازي زهراوي به سهامداران خود ۵۰۰ ريال سود مي دهد
گروه بورس: در نيمه نخست امسال ميزان سود خالص داروسازي زهراوي به رقم ۲/۳ ميليارد ريال رسيد.
به گزارش خبرنگار ما بر اين اساس به هر سهم شركت ۱۵۸ ريال سود تعلق گرفت كه با توجه به پيش بيني سود ۷۳۲ ريالي اين رقم تنها توانست ۲۲ درصد بودجه را پوشش دهد.
براساس اين گزارش داروسازي زهراوي طي نيمه نخست امسال ۳۷ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش، ۲۷ ميليارد ريال بهاي تمام شده كالاي فروش رفته، ۳ميليارد ريال هزينه عملياتي و ۷ ميليارد ريال سود عملياتي داشته است.
در سال مالي گذشته اين شركت ۶۴ ميليارد ريال درآمد حاصل از فروش داشت و ميزان سود عملياتي و خالص شركت نيز به ترتيب ۲۲/۱۴ ميليارد ريال و ۵/۹ ميليارد ريال بود. در اين سال شركت به ازاي هر سهم ۴۷۳ ريال سود كنار گذاشت.
بنابر اين گزارش، پيش بيني عملكرد امسال شركت در مقايسه با عملكرد واقعي سال مالي قبل به ترتيب به لحاظ ارزش ۷۲ درصد افزايش با بهاي تمام شده كالاي فروش رفته ۷۷ درصد افزايش، سود عملياتي ۶۵ درصد افزايش و سود خالص نيز ۵۵ درصد افزايش داشته است.
اين گزارش حاكي است داروسازي زهراوي تصميم دارد امسال بين سهامداران خود ۵۰۰ ريال سود به ازاي هر سهم تقسيم كند.

آلومينيوم و روي در بورس فلزات معامله نشد
بورس فلزات: در پنجاه و ششمين هفته فعاليت سازمان بورس فلزات تهران جمعا ۱۲۴ هزار و ۵۴۰ تن انواع فولاد و مس به ارزش ۵۷۴ ميليارد و ۱۱۲ ميليون و ۸۲۰ هزار ريال دادوستد شد.
به گزارش اداره اطلاع رساني سازمان بورس فلزات تهران، آمار كل معاملات بورس در هفته مورد بررسي نسبت به هفته قبل از آن از لحاظ حجم ۱۴ درصد افزايش و از نظر ارزش ۵ درصد كاهش نشان مي دهد.
اين گزارش حاكي است؛ در هفته مورد بررسي ۱۲۲ هزار و ۲۸۰ تن انواع محصولات فولادي به ارزش ۵۰۹ ميليارد و ۷۰۱ ميليون و۲۰ هزار ريال معامله شد كه به لحاظ وزن و ارزش به ترتيب ۲/۹۸ و ۸/۸۸ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
در گروه محصولات مسي نيز ۲ هزار و ۲۶۰ تن مس به ارزش ۶۴ ميليارد و ۴۱۱ ميليون و ۸۰۰ هزار ريال معامله شد كه از نظر وزن و ارزش به ترتيب ۸/۱ و ۲/۱۱ درصد از كل بازار را به خود اختصاص داده است.
در گروه محصولات روي به رغم ۶۰ تن عرضه در هفته گذشته اما هيچگونه تقاضايي براي اين محصول وجود نداشت و هيچ معامله اي در اين گروه انجام نگرفت. همچنين در اين هفته در گروه محصولات آلومينيومي، هيچگونه عرضه اي ارائه نشد و آلومينيوم اين هفته را در غيبت به سر برد.
براساس اين گزارش، از كل معاملات صورت گرفته در بورس طي هفته گذشته ۱۱۰ هزار و ۹۲۰ تن به ارزش ۴۵۹ ميليارد و ۲۹۸ ميليون و ۱۰۰ هزار ريال بصورت سلف و ۱۳ هزار و ۶۲۰ تن به ارزش ۱۱۴ ميليارد و ۸۱۴ ميليون و ۷۲۰ هزار ريال بصورت نقدي انجام شد.
در اين گزارش آمده است: تالار اين بورس در هفته گذشته شاهد جمعا ۱۳۶ هزار و ۷۶۰ تن عرضه و در مقابل ۱۸۰ هزار و ۹۴۰ تن تقاضا براي محصولات قابل دادوستد بود.

تجهيز تالار منطقه اي اهواز آغاز شد
شانا: مدير طرح و برنامه استانداري خوزستان از انجام مراحل تجهيز و آماده سازي تالار بورس اهواز خبر داد.
دكتر «مجيد دلاوري» گفت: براي تأسيس تالار بورس اهواز فضاي مناسبي در نظر گرفته شده و چيدمان آن براي كارگزاران و مشتريان در دست اجرا است كه بطور معمول دو ماه پس از تجهيز و مهيا شدن محيط، تالار بورس آماده افتتاح مي شود.
دكتر دلاوري افزود: اين تالار از طريق جمع آوري و هدايت پس اندازها مسير صحيح و اصلي پشتيباني از توليد را فراهم مي سازد. راه اندازي تالار بورس در واقع مكانيزم تبديل پس انداز به سرمايه گذاري در استان را شتاب بيشتري داده و رونق صنايع عمده و بزرگ را در پي خواهد داشت و بطور طبيعي سرمايه گذاري بيشتر زمينه اشتغال در واحدهاي فعال استان را فراهم مي كند.
وي تصريح كرد: فعاليت تالار بورس مي تواند تا حدودي مشكل كمبود نقدينگي برخي صنايع در استان را مرتفع سازد و نقش اصلي در سرمايه گذاري و مشاركت مردم را ايفا كند.

سرمايه گذاري ملي ۸ درصد سهام پيام را مي فروشد
گروه بورس: شركت سرمايه گذاري ملي ايران اعلام كرد قصد دارد ۸ درصد سهام صنعتي پيام را در بورس تهران بفروشد.
به گزارش خبرنگار ما تعداد سهام قابل عرضه ۸/۴ ميليون سهم اعلام شده. اين ميزان سهام با قيمت پايه ۴۶۸ تومان و به صورت يكجا و نقد در بازار عرضه خواهد شد.
تاريخ عرضه اين سهام در بورس تهران چهارم آبان ماه جاري اعلام شده است.
اين گزارش حاكي است: در دو ماه گذشته ارزش سهام پيام به طور مرتب افزايش يافته است.

لايحه  بازار اوراق بهادار موجب مشاركت
بيشتر مردم مي شود
ايسنا: عضو كميسيون اقتصادي مجلس معتقد است: بازار سرمايه يكي از بهترين مكانيزم هاي جمع آوري نقدينگي ها در جامعه و هدايت آنها به سمت سرمايه گذاري هاي مولد و زيربنايي است.
«سيد جلال حسيني» افزود: متأسفانه در كشور ما هنوز اين مساله فرهنگ سازي و اطلاع رساني شفاف نشده است و مردم اطلاع  كافي درباره فرايند بورس، كارايي، سوددهي و امتيازات آن ندارند، لذا بايد سطح دانش فني كارگزاران بورس و آگاهي عامه  مردم را ارتقاء ببخشيم.
وي در پايان لايحه بازار اوراق بهادار را مكانيزم بسيار موثري براي مشاركت عامه مردم در سرمايه گذاري هاي مولد و حضور در بازارهاي بورس عنوان كرد و افزود: مجلس از طرح ها و لوايحي كه به شفافيت عملكرد بازار بورس و توسعه و رشد آن بيانجامد استقبال مي كند.

شاخص ها دوباره مثبت شدند
گروه بورس: روز گذشته شاخص هاي بورس اوراق بهادار پس از يك دوره كاهش دوباره روند افزايشي در پيش گرفتند.
به گزارش خبرنگار ما در اين روز شاخص  كل قيمت سهام با ۲۳ واحد افزايش به رقم ۱۳ هزار و ۲۲۱ واحد رسيد.ديروز شاخص هاي اصلي و فرعي بورس تهران نيز هر كدام به ترتيب ۲۵ و ۷/۸ واحد رشد كردند و ارقام ۱۳ هزار و ۴۶۷ و ۱۰ هزار و ۷۴۵ واحد را براي خود به ثبت رساندند.بنابر اين گزارش طي روز گذشته عملكرد شركت هاي صنعتي حاضر در بورس اوراق بهادار مثبت ارزيابي شد به طوري كه در اين روز شاخص صنعت را با ۶۲/۲۴ واحد افزايش مواجه كرد. بر اين اساس اين شاخص به رقم ۹ هزار و ۷۲۶ واحد نزديك شد.ديروز شاخص واسطه گري هاي مالي كه بيانگر عملكرد شركت هاي سرمايه گذاري بورس اوراق بهادار نيز ۸/۸ واحد ديگر بالا آمد و رقم ۴۲ هزار و ۷۸۸ واحد را براي خود رقم زد.اين گزارش حاكي است روز گذشته شاخص هاي كاني غيرفلزي و ساختمان هر كدام به ترتيب ۲۸ و ۶ واحد رشد كردند و شاخص وسايل نقليه نيز ۵۳/۴ واحد افزايش يافت.

حجم تقاضا براي گاز لوله افزايش يافت
گروه بورس: گزارش تازه گاز لوله به فعالان بازار در نخستين روز هفته موجبات افزايش حجم تقاضا براي اين شركت را فراهم كرد.
به گزارش خبرنگار ما در اين روز ۱۴۴ نفر با مراجعه به شركت هاي كارگزاري براي ۴۶۴ هزار و ۸۳۱ سهم گاز لوله دستور خريد صادر كردند.
ارزش تقاضاهاي موجود براي سهام اين شركت طي روز گذشته ۷/۱۴ ميليارد ريال برآورد شد. بنابراين گزارش ديروز ۱۹۲ نفر براي خريد يك ميليون و ۷۸۲ هزار و ۹۰۴ سهم آونگان در مجموع به ارزش ۱۳/۷ ميليارد ريال برگه دستور خريد پر كردند. در اين روز حجم تقاضاهاي موجود بر روي سهام كربن ايران، داروسازي كوثر، سيمان تهران، كابل سازي تك و سيمان اردبيل به نحو چشم گيري افزايش پيدا كرد. براساس اين گزارش روز گذشته ۱۰۳ نفر از سهامداران سايپا ديزل متقاضي فروش تعداد ۳۸۹ هزار و ۴۶۵ سهم اين شركت شدند. ارزش اين سهام عرضه شده ديروز ۱۱/۴ ميليارد ريال ارزيابي شد. ديروز همچنين ۸۳ هزار و ۲۶۷ سهم صنايع شيميايي و ۲۶۷ هزار و ۹۷۴ سهم ماشين آلات تراكتورسازي به ترتيب توسط ۱۲ و ۱۵ نفر براي فروش در بازار سهام عرضه شد. ارزش سهام عرضه شده شركت هاي ياد شده ديروز به ترتيب ۹۹۸ ميليون ريال و۳/۸۲۸ ميليارد ريال برآورد شد.

تغييرات قيمت سهام
درصد تغيير
تغيير قيمت
قيمت
نام شركت
۵
۹۷۸
۲۰,۵۴۶
پتروشيمي فارابي
۵
۲۰۷
۴,۳۴۹
داروسازي كوثر
۵
۱۵۰۳
۳۱,۵۷۵
گاز لوله
۵
۷۸۲
۱۶,۴۲۸
سيمان تهران
۵
۱۳۳
۲,۷۹۵
صنعتي آما
۵
۲۷۹
۵,۸۶۴
پارس سوئيچ
۵
۴۹۰
۱۰,۲۹۹
توليدي قطعات اتومبيل
۴.۹۹
۶۶۹
۱۴,۰۶۷
چرخشگر
۴.۹۹
۱۶۵
۳,۴۷۲
جام دارو
۴.۹۹
۱۹۰
۳,۹۹۹
آونگان
۴.۹۹
۳۰۹
۶,۵۰۶
آذريت
۴.۹۹
۱۹۳
۴,۰۶۳
شيشه قزوين
۴.۹۹
۴۳۴
۹,۱۲۴
پارس دارو
۴.۹۹
۴۲۰
۸,۸۳۱
كربن ايران
۴.۹۹
۳۰۱
۶,۳۳۱
سرمايه گذاري صنعت نفت
۴.۹۸
۲۸۶
۶,۰۲۵
قند پيرانشهر
۴.۹۸
۱۱۵
۲,۴۲۳
قطعات فولادي
۴.۹۸
۸۱
۱,۷۰۸
بلبرينگ ايران
۴.۹۸
۱۰۰
۲,۱۱۰
قند مرودشت
۴.۹۷
۱۲۸
۲,۷۰۱
كابلسازي تك
۴.۹۷
۱۱۷
۲,۴۶۹
پمپ سازي ايران
۴.۹۷
۱۲۸
۲,۷۰۲
ماشين سازي نيرو محركه
۴.۹۶
۹۰
۱,۹۰۳
فيبرايران
۴.۹۶
۷۷
۱,۶۲۸
رينگ مشهد
۴.۹۶
۵۴
۱,۱۴۲
آزمايش
۴.۹۴
۷۴
۱,۵۷۱
لاستيك البرز
۴.۹۴
۷۶۷
۱۶,۲۸۴
پتروشيمي آبادان
۴.۹۳
۹۱
۱,۹۳۸
فنرسازي خاور
۴.۸۸
۲۳۰
۴,۹۴۰
داده پردازي ايران
۴.۷
۸۵۳
۱۹,۰۰۰
سيمان سپاهان
۴.۶۵
۱۰۰
۲,۲۴۹
فارسيت دورود
۴.۴
۱۹۸
۴,۷۰۰
مس شهيد باهنر
۴.۳۸
۸۳۷
۱۹,۹۵۰
پتروشيمي اصفهان
۴.۲۲
۳۲۸
۸,۱۰۰
سرمايه گذاري ملي
۴.۰۳
۲۲۱
۵,۶۹۹
سرمايه گذاري صنايع بهشهر
۳.۹۳
۲۴۰
۶,۳۵۰
تامين ماسه
۳.۶۸
۱۷۶
۴,۹۶۰
سامان گستراصفهان
۳.۶۳
۵۱۱
۱۴,۶۰۰
پتروشيمي اراك
۳.۵
۱۰۳۱
۳۰,۵۰۰
نفت بهران
۳.۴۷
۵۲۰
۱۵,۴۹۹
سيمان فارس وخوزستان
۳.۳۶
۲۷۷
۸,۵۱۰
مخابراتي شهيد قندي
۳.۲۱
۹۱
۲,۹۲۹
چيني ايران
۳.۱۲
۲۵۱
۸,۲۸۶
سرمايه گذاري بانك ملي
۳.۰۱
۸۷۷
۳۰,۰۰۰
سيمان غرب
۲.۸۳
۴۹
۱,۷۸۰
بسته بندي ايران
۲.۸۱
۱۰۴
۳,۸۰۲
نيروي زنگان
۲.۵۹
۱۵۹
۶,۳۰۰
معادن روي
۲.۲۵
۸۶
۳,۹۰۲
ايران خودرو ديزل
۲.۱۷
۳۹
۱,۸۴۰
پارس خودرو
۲.۰۴
۸۲
۴,۱۰۰
تكنو تار
۱.۹۶
۹۵
۴,۹۵۰
صنعت و معدن
۱.۹۵
۱۷۲
۹,۰۰۰
سرمايه گذاري توس گستر
۱.۹۴
۶۰
۳,۱۵۰
سرمايه گذاري ملت
۱.۷۴
۹۱
۵,۳۲۰
الكتريك شرق
۱.۷۱
۵۴۱
۳۲,۲۰۰
سيمان شرق
۱.۴۹
۱۶۱
۱۱,۰۰۰
سرمايه گذاري ساختمان
۱.۴۶
۷۴
۵,۱۴۰
توسعه فارس
۱.۴۲
۷۰
۵,۰۰۱
ايران خودرو
۱.۲
۴۵
۳,۷۹۸
سرمايه گذاري بيمه
۱.۱۸
۲۵
۲,۱۴۰
نيرومحركه
۱.۱۱
۶۹
۶,۲۹۸
سرمايه گذاري البرز
۱.۰۷
۸۴
۷,۹۵۳
زامياد
۰.۹۵
۳۰۵
۳۲,۵۱۲
خدمات انفورماتيك
۰.۸۶
۲۶
۳,۰۵۰
ساختمان اصفهان
۰.۷۱
۳۹
۵,۵۰۰
مگسال
۰.۶۸
۳۸
۵,۶۰۰
لبنيات پاك
۰.۶۶
۱۳
۱,۹۶۸
ماشين سازي اراك
۰.۶۳
۴۶
۷,۳۱۱
فولاد كاويان
۰.۵۷
۱۷۹
۳۱,۵۰۰
سيمان شاهرود
۰.۵۷
۴۲
۷,۴۰۰
حمل و نقل پتروشيمي
۰.۴۵
۱۴
۳,۱۰۲
سرمايه گذاري سپه
۰.۳۵
۵۵
۱۵,۵۹۰
صنعتي دريايي(صدرا)
۰.۲۲
۸
۳,۶۱۰
لاستيك كرمان
۰.۱۹
۲۹
۱۵,۶۴۲
گروه صنعتي سديد
۰.۱۷
۷
۴,۰۳۰
تراكتورسازي
۰.۱۱
۱۷
۱۵,۳۰۰
پتروشيمي خارك
۰.۰۶
۱۵
۲۷,۱۵۹
سيمان شمال
۰.۰۴
۴
۹,۲۸۰
داروسازي فارابي
۰.۰۴
۱
۲,۴۹۵
روغن نباتي پارس
۰.۰۳
۲
۶,۰۰۰
صنعتي بهشهر
۰.۰۶-
۷-
۱۱,۰۰۲
بانك كارآفرين
۰.۰۹-
۳-
۳,۴۵۰
موتوژن
۰.۱۴-
۹-
۶,۱۹۹
كيميدارو
۰.۱۶-
۴-
۲,۴۵۰
سرمايه گذاري آذربايجان
۰.۱۷-
۷-
۴,۱۱۵
مقره سازي
۰.۲۶-
۱۲-
۴,۵۶۸
توسعه صنايع بهشهر
۰.۲۶-
۷-
۲,۷۰۰
توسعه صنعتي
۰.۲۹-
۱۱-
۳,۷۲۰
هپكو
۰.۳۱-
۶-
۱,۹۴۶
آبفر
۰.۳۲-
۵-
۱,۵۴۲
سرما آفرين
۰.۳۲-
۱۵-
۴,۶۵۹
ايرا ن گچ
۰.۳۲-
۵۷-
۱۷,۹۰۰
ابوريحان
۰.۳۷-
۲۰-
۵,۴۰۰
سرمايه گذاري بازنشستگي
۰.۳۷-
۲۱-
۵,۶۹۸
سرمايه گذاري غدير
۰.۴۳-
۲۵-
۵,۷۳۰
جوشكاب يزد
۰.۵-
۵-
۱,۰۰۰
پارس الكتريك
۰.۵۴-
۴۲-
۷,۷۰۰
سرمايه گذاري مسكن
۰.۵۴-
۳۰-
۵,۵۰۰
آبگينه
۰.۷۵-
۶۸-
۹,۰۰۲
سيمان هگمتان
۰.۷۶-
۶۳-
۸,۱۹۸
ايران ترانسفو
۰.۸۳-
۲۵-
۲,۹۷۰
محور سازان
۰.۸۸-
۳۰-
۳,۳۸۷
پارس توشه
۱.۰۲-
۶۷۰-
۶۴,۸۵۴
سيمان قاين
۱.۱۳-
۷۸-
۶,۸۴۵
پگاه اصفهان
۱.۱۵-
۸۶-
۷,۳۸۹
معادن و فلزات
۱.۱۷-
۴۵-
۳,۸۰۰
سرمايه گذاري رنا
۱.۱۷-
۹۶-
۸,۱۰۵
سايپا آذين
۱.۲۷-
۷۵-
۵,۸۴۰
سايپا
۱.۳۴-
۸۶-
۶,۳۴۹
ملي سرب و روي
۱.۵۲-
۷۴-
۴,۸۰۰
داروسازي امين
۱.۷-
۵۲-
۲,۹۹۸
شهاب
۱.۷۳-
۱۵۶-
۸,۸۷۶
جابربن حيان
۱.۸-
۸۶-
۴,۶۸۰
نورد آلومينيم
۲.۰۵-
۱۸۲-
۸,۷۰۰
چادر ملو
۲.۹۲-
۱۰۵-
۳,۴۹۳
بهپاك
۳.۳۶-
۳۵۵-
۱۰,۲۲۰
اقتصاد نوين
۳.۴۳-
۷۵۴-
۲۱,۲۰۰
نفت پارس
۳.۸۹-
۱۴۶-
۳,۶۰۶
فرآورده هاي نسوز آذر
۳.۹۳-
۸۵-
۲,۰۷۶
تكسرام
۳.۹۴-
۱۲۰-
۲,۹۲۶
نوش مازندران
۴.۱۶-
۳۵۸-
۸,۲۴۳
كالسيمين
۴.۳-
۸۳-
۱,۸۴۸
گلتاش
۴.۵۵-
۷۶۳-
۱۶,۰۱۸
داروسازي سبحان
۴.۵۷-
۱۸۵-
۳,۸۶۲
پاكسان
۴.۵۸-
۱۲۰-
۲,۵۰۰
مهرام
۴.۹-
۱۳۲-
۲,۵۶۳
معادن بافق
۴.۹۵-
۶۶-
۱,۲۶۸
توليدي گرانيت بهسرام
۴.۹۷-
۲۰۴-
۳,۹۰۰
ايرانيت
۴.۹۷-
۸۳-
۱,۵۸۸
نورد ولوله اهواز
۴.۹۷-
۱۰۹-
۲,۰۸۲
قند ثابت
۴.۹۸-
۱۷۵-
۳,۳۳۸
مواد الياف مصنوعي
۴.۹۸-
۱۴۸-
۲,۸۲۵
ايران مرينوس
۴.۹۸-
۲۲۱-
۴,۲۱۷
روغن نباتي جهان
۴.۹۹-
۶۳۰-
۱۱,۹۸۴
صنايع شيميايي
۴.۹۹-
۱۴۸-
۲,۸۲۰
كف
۴.۹۹-
۲۸۱-
۵,۳۴۷
نيروترانس
۴.۹۹-
۵۵۵-
۱۰,۵۶۱
سايپا ديزل
۴.۹۹-
۲۰۶-
۳,۹۲۶
لوله وماشين سازي
۴.۹۹-
۳۸۹-
۷,۴۰۳
سيمان كارون
۴.۹۹-
۸۶-
۱,۶۳۸
آذرآب
۵-
۳۵۳-
۶,۷۱۴
معادن منگنزايران
۱۲.۱۱-
۴۵۵-
۳,۳۰۱
سرمايه گذاري بوعلي
اشاره : اين جدول نشان دهنده آخرين قيمت سهام تا زمان بسته شدن بازار
(۱۲‎/۳۰ دقيقه ) است.
منبع: سايت رسمي سازمان بورس اوراق بهادار.

بـورس
اجتماعي
اقتصادي
دانش انفورماتيك
حوادث
خارجي
سياسي
داخلي
شهري
ورزش
صفحه آخر
همشهري ضميمه
همشهري ايرانشهر
بورس
|  اجتماعي   |   اقتصادي   |   دانش انفورماتيك   |   بـورس   |   حوادث   |   خارجي   |   سياسي   |   داخلي   |  
|  شهري   |   ورزش   |   صفحه آخر   |  
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   شناسنامه   |   چاپ صفحه   |