يكشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۳ - سال دوازدهم - شماره - ۳۳۹۹
صداي مصرف كننده
يك خانه،دو مستاجر
مبلغ دويست هزار ريال معادل بيست هزار تومان بابت قرارداد اجاره آقاي... تحويل بنگاه املا ك ... شد.
به موجب رسيد بالا  مبلغ فوق به رسم امانت به بنگاه ...، جهت اجاره ملكي پرداخت شد كه به تعطيلا ت جشن روزهاي انقلا ب (۲۲ بهمن) برخورد كرد و در اين زمان ملك مورد نظر به ديگري اجاره داده شد. به بنگاه فوق كه مراجعه كردم، فرمودند وجه شما عودت داده نم ي شود. لطفاً راهنمايي فرماييد چگونه در مقابل انجام ندادن هيچ خدماتي مبلغ فوق عودت داده نمي شود و بنده حقير چگونه وجه فوق را از بنگاه استرداد نمايم؟
قديمي 
خيابان تاريك
خيابان شوش غربي خيابان لرستاني فاقد تير چراغ برق است و عبور مرور در اين خيابان مشكل شده است. لطفاً شهرداري فكري براي اين خيابان خاموش بكند.
خاندان 
دست از پا درازتر
از مستمري بگيران تأمين اجتماعي هستيم. براي گرفتن حقوق از بانك ساعتها بايد وقت گذراند و در آخر دست از پا درازتر بر مي گرديم. فكري به حال ما بكنيد.
جمعي از مستمري بگيران
برخورد با رانندگان
براي ورود به اتوبان تندگويان با موتورسواران بدون كلا ه ايمني برخورد مي شود در حالي كه با رانندگاني كه از كمربند استفاده نكرده اند، برخورد نمي شود.
تنها
تغيير قيمت ها
سس مايونز را با مارك ... در سال گذشته با قيمت ۱۲۰۰ تومان خريداري كردم . در سال جديد آن را با قيمت ۱۵۵۰ تومان خريدم. قرار بود در سال جديد ۱۰ درصد افزايش قيمت بر روي اجناس مختلف داشته باشيم. اما اين طور كه معلوم است ۳۰ درصد افزايش قيمت داشته ايم.
محمدي
كوتاهي در ارائه خدمات 
سازمان حمايت از بيماري هاي خاص در ارائه خدمات خود كوتاهي مي كند. براي اثبات اين موضوع مي توان به مشكل بيماران دياليزي اشاره كرد كه حتي آمپول ربركس كه ارزان ترين داروي اين بيماري است را به صورت آزاد تهيه مي كنند.
جمعي از بيماران دياليزي 
توليد ماشين كاربراتوري 
همه شركت هاي خودروسازي توليد خود را به سمت اتومبيل هاي با موتور انژكتوري سوق مي دهند تا از اين طريق از آلودگي هوا كاسته شود. اما شركت... همچنان اتومبيل هاي با موتورهاي كاربراتوري توليد مي كند. چرا خودروسازان در زمينه توليد با هم هماهنگ نيستند؟
يك شهروند
فضاي سبز مي خواهيم 
در خيابان شهيد هادي خزرائيان واقع در ميدان احمدي، زمين متروكه اي وجود دارد كه سالهاست به حال خود رها شده است. اگر اين زمين به فضاي سبز تبديل شود ساكنين اين منطقه صاحب يك مكان تفريحي مي شوند و از تجمع زباله در اين منطقه جلوگيري مي شود.
ساكن خيابان خزرائيان 
اتوبوس نداريم 
از مترو شهري به دانشگاه آزاد واحد يادگار امام اتوبوس وجود ندارد. تنها وسيله نقليه اين مسير ميني بوس هاي كثيف با كرايه ۱۲۰ تومان و تاكسي هاي سواري است. كرايه هاي گران اين تاكسي ها از توان مالي دانشجويان خارج است. از مسؤولين شركت واحد تقاضا داريم خط اتوبوس ويژه اين مسير را راه اندازي كنند.
دانشجويان دانشگاه آزاد اسلا مي 
جوي هاي بد بو
بوي تعفن جوي هاي سرپوشيده ميدان امام حسين موجب آزار عابران اين محدوده مي شود. بهتر است شهرداري فكري به حال اين وضعيت كه با گرم تر شدن هوا بدتر مي شود، بكند.
محمدياني 
حقوق كم 
همه فكر مي كنند كارمندان بانك افرادي پولدار هستند. در حالي كه حقوق آنها كفاف قسط ها و خرج هاي گوناگون زندگي را نمي دهد. چرا كسي به فكر افزايش حقوق اين قشر زحمتكش نيست؟
كارمندان بانك 
حشرات موذي در شهرك ميان آباد
در شهرك ميانآباد از توابع اسلا مشهر خياباني وجود دارد كه به زمين هاي كشاورزي منتهي مي شود. اين زمين ها پر از حشرات موذي و موش است كه باعث مزاحمت ساكنين كوچه پنجم، خيابان طالقاني مي شود.
اهالي كوچه پنجم 
پل عابر پياده نداريم 
خيابان شاپور يكي از خيابان ها شلوغ و پر رفت وآمد در مركز شهر است ساكنين اين منطقه براي عبور از عرض خيابان نيازمند پل عابر پياده هستند تا از خطرات احتمالي در امان بمانند. از شهرداري منطقه خواستاريم به اين موضوع رسيدگي كنند.
جمعي از عابرين پياده 
بازي با سرنوشت دانشجويان 
دانشگاه پيام نور در اطلا عيه اي تاريخ ثبت نام ترم جديد را ۲۵ ارديبهشت اعلا م كرده بود و قابل تمديد هم نبود. در صورتي كه تاريخ اعلا م نتايج امتحانات ترم پيش را ۲۸ ارديبهشت اعلا م كرده بودند. دانشجويان هم در تاريخ مذكور با مبلغ ۳۰ هزار تومان براي ترم جديد ثبت نام كردند. اما هنوز اسامي قبول شدگان ترم قبل اعلا م نشده است و مسؤولين دانشگاه پاسخ قانع كننده اي براي اين موضوع ندارند.
دانشجويان دانشگاه پيام نور

گوناگون
بازارچه خوراك
بازارچه مسكن
|  بازارچه خوراك  |  بازارچه مسكن  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |