پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۲ - سال يازدهم - شماره ۳۲۹۰
نخستين همايش عكاسان بم
000828.jpg
نگارخانه فرهنگسراي جوان،    نخستين همايش برترين عكس فاجعه بم را برگزار مي كند.
كمال الدين قطب، مسئول نگارخانه از كليه عكاسان، خبرنگاران و علا قمندان آزاد كه در منطقه زلزله زده بم حضور داشته و به ثبت و ضبط وقايع پرداخته اند خواست تا آثار خود را براي شركت در نخستين همايش عكاسان بم با نام >ققنوس بم< تا پنجم بهمن ماه به دبيرخانه اين همايش ارسال نمايند.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي جوان، وي ضمن اعلا م اين خبر افزود: اين همايش در دو بخش مسابقه و عكسهاي اينترنتي برگزار خواهد شد و در ضمن مسابقه علا وه بر انتخاب بهترين عكس كليه عكسهاي ارسالي به صورت كتاب منتشر مي گردد.
بنابراين گزارش، كليه عكاسان و علا قمندان جهت شركت در بخش مسابقه اين همايش مي توانند آثار خود را در ابعاد ۴۰*۳۰ به صورت رنگي و يا سياه و سفيد به دبيرخانه همايش واقع در ميدان خراسان،خيابان خاوران، فرهنگسراي جوان ارسال نمايند و يا جهت كسب اطلا عات بيشتر با شماره هاي ۵ - ۳۷۳۰۰۰۲ تماس حاصل نمايند.

مسابقه بزرگ در فرهنگسراي اقوام
فرهنگسراي اقوام وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با هدف معرفي فرهنگ، آداب و رسوم و اقوام ايراني اقدام به برگزاري مسابقه بزرگي در دو بخش مقاله نويسي تحت عنوان (آيين هاي عاشورايي اقوام ايراني) و خاطره نويسي تحت عنوان (شب هاي پرشور محرم) نموده است.
به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي اقوام، علا قمندان به شركت در اين مسابقه مي توانند، آثار خود را در صفحه ۴ A به صورت تايپ شده و يا با خط خوانا حداكثر تا تاريخ اول اسفند ماه به نشاني: ميدان ابوذر- خيابان سجاد جنوبي- ميدان بهاران- فرهنگسراي اقوام ارسال و يا جهت كسب اطلا عات بيشتر با شماره تلفن هاي ۶۲۳۱۱۱۹ و۶۲۳۷۴۷۰ تماس حاصل كنند. شايان ذكر است: به نفرات برگزيده جوايز نفيس و ارزنده اي اهدا مي گردد.

هفته فرهنگي استان ها در فرهنگسراي بهمن
به گزارش روابط عمومي فرهنگسراي بهمن، هفته فرهنگي استان ها از ۵ بهمن ماه در اين فرهنگسرا آغاز به كار مي كند و هر هفته آثار فرهنگي هنري يك استان به نمايش گذاشته مي شود. طبق گزارش دريافتي، برنامه اين هفته متعلق به آثار فرهنگي استان آذربايجان شرقي است كه شامل برنامه هاي ذير مي باشد:
كنسرت موسيقي، عاشيق هاي تبريز (تالا ر آويني)
تئاتر خياباني و تئاتر صحنه 
شب شعر ادبيات آذربايجاني (تالا ر چاپلين)
سمينار علمي (تالا ر مبارك)
فيلم سينمايي آثار هنرمندان آذربايجاني (تالا ر فرهنگ)
فيلم مستند(تالا ر فرهنگ)
نمايشگاه عكس طبيعت و ميراث فرهنگي و آثار تجسمي شهرستان هاي آذربايجان شرقي
علا قمندان براي بازديد مي توانند به نشاني، ميدان راهآهن، ميدان بهمن، فرهنگسراي بهمن مراجعه نمايند.

بازارچه آخر هفته
000822.jpg
000825.jpg

بازارچه آخر هفته
بازارچه مسكن
بازارچه حمل و نقل
گوناگون
|  بازارچه مسكن  |  بازارچه آخر هفته  |  بازارچه حمل و نقل  |   گوناگون  |
|   صفحه اول   |   آرشيو   |   چاپ صفحه   |