مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

یکی از نقاط جذاب گردشگری در ایران، جزیره کیش است که علاوه بر سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و بافت شهری بسیار مدرنی نیز دارد. در همین راستا به جاذبه‌های تاریخی کیش تا حد زیادی اهیمت داده شد و از سوی دیگر، تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی نیز دراختیار مسافران قرار گرفت.

سفر

این موارد دست به دست هم داده‌اند تا ضمن گسترش چشمگیر خدمات رفاهی در این جزیره، آژانس‌های گردشگری بی‌شماری نسبت به ارائه تور کیش اقدام کنند. تورهایی با امکانات متنوع که براساس نیازهای مسافران، طیفی از قیمت‌های بالا تا ارزان را دربرگرفته‌اند. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد برای خرید یک تور مناسب دچار تردید شده و تصمیم‌گیری برایشان دشوار شود.

اگر قصد دارید به این جزیره آرامش‌بخش سفر کنید و مدتی است در جستجوی یک تور کیش با هتل ارزان هستید؛ ابتدا خدمات هر یک از تورها را به خوبی بررسی کنید. درواقع، تعداد و میزان خدماتی که توسط آژانس‌ها ارائه می‌شوند بر قیمت نهایی تور تأثیر فراوانی دارد اما این تمام ماجرا نیست. زیرا، قیمت تور کیش درست مانند سایر تورهای داخلی به عوامل مختلفی بستگی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

آیا قصد رزرو یک تور ارزان به مقصد کیش را دارید اما کیفیت و هزینه آن نیز برایتان اهمیت زیادی دارد؟ همراه علی بابا باشید تا ضمن آشنایی با نکات کلیدی انتخاب تور ارزان کیش، بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین تور موجود را پیدا کرده و از سفر خود لذت ببرید.

معرفی تور کیش با هتل های ارزان

تور کیش ارزان انتخاب خوبی است یا نه؟

همانطور که در دنیای فروشندگی هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هر گرانی هم الزاما دلیلی بر کیفیت بالا نیست؛ تورهای ارزان کیش یا سایر نقاط گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به عبارت دیگر، همواره قیمت بالا به معنای کیفیت بالا نیست.

به عنوان مثال بسیاری از آژانس‌های گردشگری برای کاهش قیمت تمام شده تور، با شرکت‌های هواپیمایی یا قطارهای ارزان قرارداد می‌بندند. بااین‌حال حتی برای انتخاب تور زمینی نیز مشکل چندانی نخواهید داشت. چراکه ابتدا به بندرعباس رفته و از آنجا با کشتی یا لنج که خود جذابیت بالایی دارد به سوی جزیره کیش می‌روید. آژانس‌های گردشگری برای جذب مسافر بیشتر باید تلاش کنند تا یک تور اقتصادی را به مخاطبان خود ارائه دهند. از این‌رو، سراغ هتل‌هایی می‌روند که علاوه بر گارانتی، به دلیل فاصله اندک تا دریا با قیمت‌های کمتر خدمات خود را عرضه می‌کنند. پروازهای چارتر نیز گزینه بسیار خوبی برای مقرون به‌صرفه شدن هزینه تور هستند.

به یاد داشته باشید که برای ارزان‌تر شدن تور، از بلیط هواپیما گرفته تا هتل را باید به نحوی انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد. این درحالی است که هتل‌های دو و سه ستاره به این دلیل که کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم کشورمان محسوب می‌شود؛ همچنان خدمات استاندارد و قابل توجهی را به مسافران ارائه می‌دهند. پس از بابت کیفیت پایین هتل‌های ارزان کیش به هیچ‌وجه نگران نباشید.

نکته بعدی مربوط به تفریحاتی است که در این جزیره انتخاب می‌کنید. سرگرمی‌هایی مثل ساحل گردی، پینت‌بال، شاتل و ماهیگیری جزء تفریحات ارزان در جزیره کیش به‌شمارمی‌آیند. با خرید بلیط این‌گونه سرگرمی‌ها علاوه بر لذت بردن از سفر تا حد زیادی در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌شود.

معرفی تور کیش با هتل های ارزان

تابستان، فصل ارزانی تور کیش

هیچ‌گاه تصور نکنید که یک تور ارزان، الزاما تور بی‌کیفیتی است. چراکه عواملی مثل فصل تابستان و گرمای بالای جزیره بر قیمت تور تأثیر می‌گذارند. از این‌رو، در طول فصل تابستان بسیاری از هتل‌های باکیفیت و شرکت‌های هواپیمایی، خدمات خود را به دلیل حجم پایین مسافران با قیمتی ارزان ارائه می‌کنند. هرچند گرمای شدید کیش در تابستان باعث می‌شود در این فصل مسافران کمتری به آنجا سفر کنند اما این فصل، ارزان‌ترین و خلوت‌ترین زمان ممکن برای سفر به جزیره دیدنی کیش به‌شمار می‌رود. درواقع پس از شروع پاییز و به‌خاطر تغییر آب و هوای جزیره، مسافرت به کیش رونق گرفته و در فصل زمستان به اوج خود می‌رسد.

بنابراین چنانچه قصد سفر به کیش را دارید اما می‌خواهید علیرغم پرداخت هزینه پایین، از هتل‌ها و خدمات رفاهی مطلوبی استفاده کنید؛ بازه زمانی خرداد تا شهریور را برای سفر خود انتخاب کنید. به‌طورکلی، هتل‌ها و آژانس‌های گردشگری در طول این چند ماه، تخفیف‌های بسیار خوبی را برای خدمات و تفریحات خود درنظر می‌گیرند. این درحالی است که در شش ماهه آخر سال، پروازها، هتل‌ها و هزینه‌های تور کیش چندین برابر گران‌تر از تابستان می‌شوند.

واقعا هتل‌های تورهای ارزان کیش کیفیت خوبی ندارند؟

همانطور که اشاره کردیم، ارزان بودن تور، به طور قطع دلیلی بر بی‌کیفیت بودن هتل نیست. به عبارت دیگر، دوری یا نزدیکی هتل به ساحل و زمان سفر به جزیره دو فاکتور مهم در کاهش قیمت هتل‌های کیش به‌شمار می‌آیند. برای پرداخت هزینه کمتر، مشخصات هتل‌های دو و سه ستاره کیش را بررسی کنید چراکه بسیاری از آن‌ها خدمات بسیار خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. از طرفی، نباید صرفا به دلیل تعداد ستاره‌های هتل، به سرعت از کنار تورهای مناسب کیش عبور کنید.

علی بابا به شما کمک می‌کند تا ضمن مشاهده لیست تورهای کیش، بتوانید از میان مکان‌های رفاهی موجود در آنجا، هتل‌های ارزان اما باکیفیت را انتخاب کنید.

کد خبر 852772

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha