مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

سرعت، هیجان، ترس، پرش،‌ جنگ و رنگ، گشت‌وگذار در طبیعت، مسابقه، سفر به تپه‌های شنی، همه و همه را در سافاری کیش می‌توانید تجربه کنید.

سافاری

اگر بلیط هواپیما کیش رل تهیه کرده‌اید، تفریحات مجموعه سافاری پارس کیش را از دست ندهید. در این مقاله می‌توانید با این تفریحات بیشتر آشنا ‌شوید.

سافاری چیست؟

سافاری از کلمه safari در زبان سواحلی گرفته شده است که در زبان فارسی به وحش‌گشت ترجمه می‌شود. سافاری در واقع نوعی سفر گردشگری است که معمولا به‌صورت بیابان‌گردی یا دشت‌گردی است و با هدف دیدن و عکاسی از حیات‌وحش انجام می‌شود. شرکت‌کنندگان در این تورها با استفاده از انواع خودرو یا چهارپایان با طی مسیری مشخص، از مکان‌های جذاب و دیدنی بازدید می‌کنند. دقت داشته باشید در مفهوم سافاری نباید هیچ آسیبی به طبیعت زده شود و نیز هیچ وسیله‌ای به این فضا اضافه یا کم شود.

سافاری جزیره کیش

با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص جزیره کیش و حالت بیابانی و شبه صحرایی که دارد، امکان ارائه تور سافاری در سال ۱۳۹۲ در این جزیره فراهم شد. این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع ساخته شده است و تا امروز بیش‌از ۲۷ تفریح جذاب و هیجان‌انگیز در بازه سنی ۰ تا ۹۹ سال برای گردشگران آن تدارک دیده شد. به‌علاوه امکاناتی همچون رستوران با موسیقی زنده، فروشگاه‌های صنایع دستی، سرویس رفت‌وبرگشت رایگان و خانه نگه‌داری کودکان، برای رفاه حال مسافران جزیره در نظر گرفته شده است. این مجموعه که در شمال غربی جزیره و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی کیش قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز سافاری کشور است. این تفریحات همگی با مجوز و کاملا استاندارد هستند و با خیالی راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تفریحات سافاری کیش

همان‌طور که گفته شد، مجموعه سافاری پارس کیش مجموعه متنوعی از تفریحات متناسب با هر سن و سلیقه‌ای تدارک دیده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که در این مجموعه پا بگذارد و تفریحی متناسب با روحیه خود پیدا نکند و اما تفریحات مجموعه سافاری پارس کیش عبارتند از:

آفرود سواری

پرطرفدارترین تفریح در این مجموعه که بیشتر گردشگران را به سمت خود می‌کشد، آفرودسواری با خودروهای لندکروز است. شما با فرازوفرود روی تپه‌های شنی و مسیرهای صعب‌العبور با شیبّ‌های تند، نهایت سرعت و هیجان را تجربه می‌کنید. شما همچنین می‌توانید علاوه‌بر لندکروز، ماشین‌های دیگری همچون نیسان، پاترول، هامر و تویوتا انتخاب کنید. نگران امنیت ماشین سواری نباشید، رانندگان این خودروها کاملا ماهر و باتجربه هستند.

موتورسواری برای عاشقان موتور

این وسیله نقلیه طرفداران زیادی دارد به‌ همین دلیل در اینجا پیستی بی‌نظیر مخصوص علاقمندان موتور طراحی شده است. شما می‌توانید انواع موتور چهارچرخ و دوچرخ مانند کراس، ‌ATV، باگی و تریل را کرایه کنید و خودتان را در این تجربه شگفت‌انگیز محک بزنید.

تور باگی

اینجا ریش و قیچی دست خودتان است. سوار موتورهای باگی شوید و خطرکردن در جاده‌های پرپیچ‌وخم صحرایی و یک رانندگی تکرارنشدنی را تجربه کنید. مسیر تور باگی حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. همچنین یک راهنمای ماهر در این مسیر در کنار شماست و شما را راهنمایی می‌کند.

کارتینگ

علاوه‌بر موتورسواری این مجموعه پیستی استاندارد با طول ۷۵۰ متر و عرض ۸ متر و مسیری پرپیچ‌وخم برای عاشقان سرعت تدارک دیده است. همچنین ماشین‌های پیست کیفیت خوبی دارند. اگر می‌خواهید آدرنالین خونتان به سقف بچسبد، کارتینگ را از دست ندهید. بهتر است بدانید اگر در تمام طول عمرتان پشت هیچ ماشینی ننشسته‌اید، در اینجا باز هم می‌توانید رانندگی کنید.

پینت‌بال

پینت‌بال یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب برای سفرهای دسته‌جمعی یا خانوادگی است. آماده جنگ شوید و برای پیروزی خود استراتژی داشته باشید. شما باید با گلوله‌های رنگی تیراندازی و همچنین در برابر تیرهای طرف مقابل از خود محافظت کنید. در پینت‌بال مجموعه سافاری کیش یک نبرد واقعی در انتظار شماست.

بانجی شوتینگ

اگر از ارتفاع می‌ترسید، دور بانجی‌ شوتینگ را خط بکشید؛ چرا که در اینجا از زمین به آسمان پرتاب خواهید شد. روش کار به این نحو است که شما با دو کش بسیار و محکم و قوی به عقب کشیده می‌شوید و سپس به آسمان پرتاب خواهید شد. در واقع یک موتور قوی کش را می‌کشد و به محض رها شدن کش‌ها، شما به آسمان پرتاب می‌شوید. تا زمانی‌که کش‌ها از فشار خارج شوند، بالا و پایین پرت شما و البته ضربان قلبتان ادامه پیدا می‌کند.

آشنایی با تفریحات سافاری کیش

زورب‌بال

در این بازی هیجان‌انگیز شما در توپ‌هایی پلاستیکی قرار می‌گیرید. تصور کنید دو تا توپ بزرگ داخل هم قرار گرفته‌اند که داخل توپ دوم مقداری آب قرار دارد. شما داخل توپ می‌روید و از تپه‌های شنی در مسیری حدود ۱۵۰ متر به سمت پایین سر می‌خورید. هیجان بالای این بازی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. شما حتی می‌توانید دونفری داخل یک توپ بروید. البته دقت داشته باشید شما در این بازی خیس خواهید شد، پس بهتر است لباس اضافه همراه خود داشته باشید.

شترسواری

فکر می‌کنید برای سوارشدن بر پشت یک شتر چند پله باید بالا بروید؟ برای جواب این سوال باید شترسواری در مجموعه سافاری را تجربه کنید. به‌علاوه، شترسواری روی تپه‌های شنی جزیره کیش خصوصا در هنگام غروب خورشید آرامشی وصف‌نشدنی برای شما رقم خواهد زد. عکاسی با شترهایی که با صنایع دستی مردمان محلی تزئین شده‌اند، یادگاری باارزشی از این تفریح جذاب خواهد بود.

هرم مومیای یا اهرام ثلاثه

اگر هیچ‌کدام از موارد گفته شده شما را به هیجان نیاورده است، هرم مومیایی بدون شک شما را غافلگیر خواهد کرد. ترکیبی از ترس و وحشت و جیغ در مسیری ۱۰۰ متری در انتظار شماست. در این مسیر خوفناک،‌ شما را با همهمه‌ها، صداهای نامفهوم و تارهای عنکبوت و... تنها می‌گذاریم.

آمفی تئاتر

اگر ترس و سرعت و ارتفاع برای شما هیجان‌انگیز نیست و دوست دارید از زندگی روزمره رها شوید و لحظاتی خنده و شادی را به خودتان هدیه دهید، آمفی تئاتر تجربه‌ای متفاوت برای شما فراهم می‌کند.

رستوران صحرایی

رستوران صحرایی مجموعه سافاری کیش، با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۹۵۰ نفر، با دکوری مشابه کمپ‌های سنتی عربی طراحی شده است. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می‌شود و شما می‌توانید از امکاناتی همچون آلاچیق، موسیقی زنده ایرانی و عربی، خانه کودک، کافی‌شاپ، مینی‌مارکت، سفره‌خانه سنتی و... بهره‌مند شوید.

بهترین‌ها را با فلای تودی تجربه کنید

سافاری جزیره کیش بدون شک خاطره‌ای شاد و مهیج برای شما به یادگار می‌گذارد. ما نیز در فلای‌تودی به شما کمک می‌کنیم که این خاطره برای برای شما لذت‌بخش‌تر شود. فلای تودی بهترین خدمات سفر و ارزان‌ترین بلیط‌ها از جمله بلیط هواپیما مشهد کیش را برای شما تضمین می‌کند. شما می‌توانید فلای تودی را به دوستان و خانواده خود معرفی کنید و به آن‌ها نیز در تجربه سفری فراموش‌نشدنی و اقتصادی کمک کنید. اگر قصد خرید بلیط کیش را دارید، به وب‌سایت فلای تودی سر بزنید و به‌راحتی و بدون دردسر بلیط خود را تهیه کنید.

کد خبر 852258

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha