EV6، کراس‌اوور محبوب الکتریکی کیا، تغییراتی در نیمه‌ دوره‌ طراحی خود دریافت می‌کند تا آن را در خط مقدم بازار در حال تکامل خودروهای الکتریکی نگه دارد.

کیا ایوی6

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، با یک تغییر ظاهری جزئی، فناوری داخلی به‌روز شده و یک باتری بزرگ‌تر که قول مسافت بیشتری می‌دهد، کیا امیدوار است تا موقعیت EV6 را به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در کلاس خود مستحکم کند.

در بیرون، طراحی آینده‌نگرانه‌ EV6 به طور ظریفی با چراغ‌های جلوی زاویه‌دار ارتقاء یافته است که آن را به برادر بزرگ‌ترش، EV9، نزدیک‌تر می‌کند. تیپ GT-Line با افزودن یک نوار نور جلو به ظاهری تهاجمی‌تر می‌بخشد. هر دو مدل استاندارد و GT-Line با سپرهای طراحی‌شده‌ی جدید عرضه می‌شوند و خریداران می‌توانند از بین چرخ‌های آلیاژی جدید ۱۹ و ۲۰ اینچی انتخاب کنند.

تصاویر | کراس‌ اوور کیا با این تغییر در خط مقدم بازار خواهد بود

در داخل، EV6 عمدتا بدون تغییر است، اما یک فرمان سه‌شاخه‌ جدید و یک چارچوب به‌روز شده برای سیستم دو صفحه‌نمایش خود را به دست می‌آورد. رانندگان علاقمند به فناوری، افزودن سیستم احراز هویت اثر انگشت، نمایشگر سربالا ۱۲.۰ اینچی، و آینه‌ی عقب دیجیتالی اختیاری را قدر خواهند دانست.

تصاویر | کراس‌ اوور کیا با این تغییر در خط مقدم بازار خواهد بود

کیا همچنین چندین بهبودی کمتر قابل مشاهده در بدنه ایجاد کرده است. این خودرواکنون دارای ستون‌های B ضخیم‌تر برای استحکام سازه‌ای بهتر است و کیسه‌های هوای جانبی ردیف دوم ایمنی مسافران را افزایش می‌دهد. مهندسان کیا همچنین صدای موتور را کاهش داده و تعلیق را برای سواری راحت‌تر تنظیم کرده‌اند. علاوه بر این، عایق‌بندی صوتی اضافی در اطراف موتور عقب به منظور کاهش بیشتر صدای کابین انجام شده است.

تصاویر | کراس‌ اوور کیا با این تغییر در خط مقدم بازار خواهد بود

شاید مهم‌ترین ارتقاء، باتری بزرگ‌تر ۸۴ کیلووات‌ساعتی EV6 است که جایگزین واحد قبلی ۷۷.۴ کیلووات‌ساعتی شده است. بر اساس روش‌های آزمایش محلی، این باتری بزرگ‌تر قول می‌دهد که برد EV۶ را از ۴۷۵ کیلومتر در مدل قبلی به تخمین زده شده ۴۹۴ کیلومتر در مدل‌های جدید با محرک عقب برد طولانی یا همان Long Range افزایش دهد. این باتری جدید همچنین می‌تواند در عرض تنها ۱۸ دقیقه از ۱۰ درصد تا ۸۰ درصد شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 852129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    0 0
    صندوق عقب پراید قشنگ تره خخخخخخ