کارفرما وقتی شنید که کارگر مغازه اش، با تهدید وارد خانه اش شده و خواهرش را مورد آزار و اذیت قرار داده، تصمیم گرفت وی را تحویل پلیس بدهد اما در راه رفتن به کلانتری، دست به جنایت زد و جان کارگر را گرفت.

سارق موبايل قاپ

همشهری آنلاین - حوادث: ساعت ۲۳ دوشنبه به قاضی حسین گودرزی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی ۲۵ ساله در درگیری هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است. به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که مقتول در خیابان با قاتلش درگیر شده است. عامل جنایت با چاقو، ‌ضرباتی به مقتول زده و بعد فرار کرده بود. با انجام تحقیقات میدانی، ‌هویت عامل جنایت شناسایی و او دستگیر شد.

متهم به قتل جوان ۳۴ ساله ای به نام سعید بود. او صاحب مغازه سوپرمارکت بود و مقتول نیز در آنجا کارگری می کرد. سعید در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد اما گفت قصد گرفتن جان او را نداشته است. سعید درباره جزییات درگیری گفت: مقتول نامش بنیامین بود و دو سالی می شد که در مغازه من کار می کرد. در این ۲ سال توانسته بود اعتماد مرا به خودش جلب کند اما چند روز پیش متوجه شدم که او دست به اقدام شیطانی زده است.

متهم ادامه داد: بنیامین به خانه ما رفته بود تا وسیله ببرد. او وقتی متوجه شده بود خواهرم در خانه تنهاست به سمتش هجوم برده و با تهدید، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. او حتی خواهرم را به مرگ تهدید کرده بود و از او خواسته بود به کسی حرفی نزد. من اما می دیدم که رفتارهای خواهرم تغییر کرده و اصلا حالش خوب نیست. وقتی علتش را از او پرسیدم، خواهرم به گریه افتاد و ماجرای آزار و اذیت بنیامین را فاش کرد. وقتی این موضوع را شنیدم به شدت بهم ریختم و تصمیم گرفتم بنامین را تحویل پلیس بدهم. چون می دانستم او به اشد مجازات محکوم خواهد شد اما روزی که می خواستم بنیامین را به اداره پلیس ببرم و تحویلش بدهم، او گفت که می خواهد به شهرشان برگردد چون حال پدرش خوب نیست. درخواست تسویه حساب کرد اما من به زور او را به سمت ماشینم کشیدم تا با خود به کلانتری ببرم. بنیامین اما سعی داشت از دست من فرار کند. می دانستم اگر فرار کند دیگر دستم به او نمی رسد. هدفم این بود که او را با چاقو زخمی کنم تا مانع فرارش شوم و سپس وی را تحویل پلیس بدهم اما ناخواسته مرتکب قتل شدم.

این متهم پس از اقرار به قتل بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از وی توسط ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 852039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    الان از مقتول چگونه باید بازجویی کرد ؟ می خواستم به کلانتری ببرم ، زنگ میزدی 110 خود کلانتری می آمد .