مجموع نظرات: ۲
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
۰ نفر

سمنان بر اساس گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، استان سمنان اولین استان ارزان کشور در تورم ماهانه تیر ماه ۱۴۰۲ معرفی شد.

تورم

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به مکاتبه محسن کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با احمد وحیدی، وزیر کشور که رونوشت این گزارش به استانداری سمنان نیز ارسال گردیده و بر اساس تحلیل تیرماه مرکز آمار ایران در شاخص کل تورم نقطه ای و ماهانه استانهای کشور، استان سمنان در تیر ماه ۱۴۰۲ با ثبت رکورد ۰.۶ درصد به عنوان، اولین استان ارزان کشور در تورم ماهانه انتخاب شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس گزارش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور ، استان سمنان اولین استان ارزان کشور در تورم ماهانه تیر ماه ۱۴۰۲ معرفی شده ادامه داد: همچنین با اعلام وزارت کشور سمنان دومین استان ارزان کشور با ثبت رکورد ۳۴.۵ درصد در تورم نقطه ای معرفی شد.

به گفته عالی ترین مقام اجرایی استان،این گزارش حاکی است استان سمنان در تورم سالانه نیز با رکورد ۴۶.۶ جزو ۱۰ استان ارزان کشور است.

هاشمی همچنین در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با بیان اینکه جامعه امروز ما بیش از پیش به بسط و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد اظهار کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت ما را از دسیسه ها و ترفندهای دشمنان مصون خواهد داشت. 

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد اعتبارات تبصره ۱۶ در حوزه ایثار و شهادت و فعالیت های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب شده است.‌

هاشمی از مسوولان ذی ربط خواست: تابلوهای تمثال زیبای شهدا در سطح شهرها و روستاهای استان طراحی، نصب و در معرض دید مستقیم مردم قرار گیرد.‌

وی با اشاره به در پیش بودن دومین کنگره شهدای استان گفت: تمامی جلسات حوزه ایثار و شهادت باید بر محور دومین کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان باشد. همچنین مدیران استان دیدار از خانواده معزز شهدا را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.‌

استاندار سمنان تاکید کرد: مدیران ستادی و اجرایی استان از فرصت ارزشمند روز خبرنگار در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند انجام شده در سطح استان استفاده کنند.

کد خبر 778142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمدی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    شهدا شرمنده ایم را هم بنویسید . بنویسید مردم قدرت خرید ندارند کدام ارزانی ...