تیم فوتبال پورتو در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال موفق شد با پاس گل مهدی طارمی برابر براگا به برتری برسد.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتبال پرتغال، شامگاه شنبه از ساعت ۲۳ تیم‌های پورتو و براگا برای کسب عنوان سومی و به دست آوردن سهمیه مستقیم لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

در این دیدار براگا در عین ناباوری و در دقیقه ۱۲ به دنبال اخراج «گومز» ۱۰ نفره شد تا کار برای این تیم سخت شود. اما بازیکنان پورتو که با کسب یک تساوی هم می‌توانستند عنوان سومی را کسب کنند به آب و آتش نزدند.

مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۶ و در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۴ با یک حرکت فردی تماشایی و یک پاس در عمق دقیق توانست «وندرسون گالنو» را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار دهد تا گل پورتو به ثمر برسد.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا پورتو با برتری در این دیدار خانگی ۷۲ امتیازی شود و جایگاه سومی خود را قطعی کند. براگا هم با ۶۸ امتیاز در رده چهارم باقی ماند و جواز حضور در پلی آف لیگ اروپا را کسب کرد.

این دیدار آخرین بازی مهدی طارمی برای پورتو در لیگ برتر پرتغال بود.

کد خبر 853055
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    4 0
    افرین بهترینم 🥺👏میدونم که همیشه لیاقتت بهترینهاست وکونسیسائوبعدازاین بایدحسرت بخوره که چه اشتباهی درحقت کرده افرین دلبرجذاب من همینجوری بدرخش چشم حسودات کوربشه 🤲👏♥️😘🥺