سخنگوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز (۲۶ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه، جزیئات جشن باشکوه امام رضایی ها را تشریح کرد و گفت که در مسیر ۴ کیلومتر (۲ کیلومتر رفت و ۲ کیلومتر برگشت) میزبان شهروندان خواهیم بود.

جشن امام رضایی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس حیدری با بیان این که جشن امام رضایی ها جمعه (۲۸ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در مسیر حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (مسیر ۴ کیلومتری) برگزار می شود، گفت: «برنامه های دهه کرامت با محوریت شعار «ایران حرم است» همراه با میلاد حضرت معصومه (۲۱ اردیبهشت) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت. در جشن با شکوه امام رضایی ها براساس پیش بینی های انجام شده بیش از ۴۰۰ موکب پذیرایی، خدماتی و فرهنگی در طول مسیر دو کیلومتری از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر برپا می شوند و مسیر دو کیلومتری از میدان ولیعصر تا هفت تیر (بلوار کریم خان) اختصاص به شهربازی برای کودکان دارد. همچنن ۱۲ هزار خادم در این جشن مسئولیت خدمت رسانی به شرکت کنندگان در جشن را برعهده خواهند داشت.»

به گفته او استیج اصلی جشن در میدان ولیعصر(عج) خواهد بود و برنامه های ویژه ای در دو نوبت قبل و بعد از نماز مغرب و عشا اجرا می شود. آن طور که حیدری عنوان کرد: « راس ساعت ۲۰ روز جمعه (۲۸ اردیبهشت) هم صلوات خاصه پخش می شود و ارتباط زنده با حرم امام رضا(ع) و نورافشانی در میدان ولیعصر خواهیم داشت. چایخانه امام رضا(ع) هم در ۲۲ میدان بزرگ برپا و از شهروندان پذیرایی می شود.»

کد خبر 852263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha