مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

دکتر ناصر فخاری با توجه به میزان برآورده‌سازی توقعات جامعه شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این مسأله را جامعه ایثارگری باید قضاوت کند. کسب سود ۳.۵ برابری در هر سال نسبت به سال قبل و پرداخت‌هایی معادل دو دهه گذشته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی ۹۱۲ روز، حاکی از تلاش همکاران سازمان در این دوره بوده است.

دکتر ناصر فخاری

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha