هشدار نارنجی که از روز گذشته (۵ اسفند) برای ۷ استان اعلام شده بود، همچنان برای امروز (۶ اسفند) نیز به قوت خود باقی است و کل کشور کاهش دما و بارندگی را تجربه می‌کنند.

بوستان برفی

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «به جز استان‌های خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، در مابقی استان‌ها بارش باران و برف همراه با ورزش باد و کاهش نسبی همراه خواهد بود. هشدار نارنجی برای استان‌های گیلان، مازندران، قم، اصفهان ، یزد، فارس، کهگیلیه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی است. در تهران، البرز، قم، قزوین و برخی نقاط از سواحل خزر، همدان مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال بختیاری، یزد، شمال کرمان و خراسان جنوبی شرق و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش‌ینی می‌شود.»
فریبا گودرزی با اشاره به اینکه دوشنبه(۷ اسفند) اندکی از بارش‌های نوار غربی و جنوب غرب کشور کاسته می‌شود، افزود: «بارش در سایر مناطق کشور ادامه دارد. تصعیف موقتی بارش‌ها در روز سه‌شنبه (۸ اسفند) اتفاق می‌افتد. چهارشنبه (۹ اسفند) ورود سامانه بارشی بعدی به کشور و آغاز بارش‌هاست که در روزهای آتی جزئیات آن اعلام می‌شود.»
گودرزی یادآور شد: «از امشب تا روز سه شنبه بیشتر مناطق به ویژه نیمه شمالی کشورهوا سردتر می‌شود و به صورت میانگین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دمای هوا را داریم. آب‌های جنوب کشور تا سه شنبه مواج و متلاطم است.»

بیشتر بخوانید:
هشدار نارنجی برای ۷ استان | سامانه بارشی امروز وارد کشور می شود

کد خبر 834578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    امشب برف بیاد بشینه افتاب نشه تعطیل بشه سنگین بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه سنگین کولاک بشه شدید
  • فرشاد IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    خدا کنه اینقدر برف بباره تا کمبود آب کشورمون تا حد خوبی جبران بشه.