مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
۰ نفر

کارآگاهان پلیس به دنبال یافتن زنی هستند که از چند روز قبل همراه طلا و جواهراتش از خانه بیرون رفته و به طرز عجیبی مفقود شده است.

دادسرا

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز قبل پدر و مادر زنی جوان به دادسرای امور جنایی تهران رفته و اعلام کردند که دختر جوان‌شان از چند روز قبل مفقود شده و هیچ کس حتی شوهرش از او اطلاعی ندارد. آنها به قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرا گفتند که به دامادشان مشکوک هستند و ممکن است او اطلاعی از دخترشان داشته باشد.

با ثبت این شکایت پرنده‌ای در این باره تشکیل و شوهر زن مفقود شده به دادسرا احضار شد. او وقتی در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت درباره سرنوشت همسرش گفت:‌ ما ۶ ماه قبل با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردیم. در این مدت نیز زندگی خوبی داشتیم اما همسرم از چند روز قبل به یکباره مفقود شده و گوشی اش را هم خاموش کرده و نمی‌دانم چه بر سرش آمده است. او ادامه داد: آخرین بار همسرم در حالی که همه طلا و جواهراتش را به همراه داشت از خانه بیرون رفت. او گفت که می‌خواهد به آرایشگاه برود اما آن روز هرچه صبر کردم به خانه برنگشت و به تماس‌هایم جواب نداد و در نهایت گوشی‌اش خاموش شد. من نمی‌دانم همسرم کجا است و چه بر سرش آمده است.

بر اساس این گزارش بازپرس پرونده دستور انجام تحقیقات در این باره را صادر کرده و تحقیقات پلیس برای روشن شدن سرنوشت زن مفقود شده ادامه دارد.

کد خبر 853008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha