رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از ترفندهای جدید قاچاقچیان ماده مخدر شیشه پرده برداشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد و در این مرحله از طرح، وجود یک دست لباس عروس آغشته به مواد مخدر بیش از پیش جلب توجه می‌کرد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص جزئیات لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه اظهار داشت: ماده مخدر شیشه به صورت مایع از کشور افغانستان وارد ایران شده و با آغشتن آن به سایر وسایل از آن برای قاچاق به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: لباس عروس به نمایش گذاشته‌شده قرار بود از طریق محموله پستی از کشور خارج شده و به یکی از کشورهای اروپایی برود که با اشراف اطلاعاتی کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

وی گفت: بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و قرار بود این لباس از طریق پست از کشور خارج شود و در آنجا نیز با روشهای خاص مواد شیشه آغشته شده را استخراج می کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت درباره کشف توپ‌های ۳۰۰ گرمی حاوی شیشه گفت: این توپ‌ها از کشور افغانستان با روش‌های جدیدی وارد ایران شده و پس از طی مسیری در تهران کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۵ قاچاقچی اصلی مواد مخدر در این زمینه دستگیر شدند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱