عملیات اجرایی تقاطع بزرگراه شهید خرازی با محور شهیدباقری در غرب تهران پایان یافته است و بزودی بر روی شهروندان گشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، عملیات اجرایی مسیر جنوب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور ۴۵ متری شهید باقری در غرب تهران که توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در دست انجام بود و شامل نصب هندریل‌ها، رنگ‌آمیزی نرده‌ها، جدول‌کاری، بتن‌ریزی و کف‌سازی انهار و آسفالت مسیر می‌شد، پایان یافت.

به گفته علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مسیر دسترسی جنوب به شرق و بخشی از باند کندرو غرب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور ۴۵ متری شهید باقری، در زمان بهره‌برداری از این تقاطع در آذر ماه ۱۳۹۶ به دلیل مجاورت با گودهای عمیق پروژه‌های ساختمانی امکان بهره‌برداری نداشت اما با رفع این مانع و انجام عملیات لازم، گردش ترافیکی جنوب به شرق تقاطع خرازی- باقری ممکن شد.

بهره‌برداری از مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه شهید خرازی با محور ۴۵ متری شهید باقری، زمینه‌ساز تسهیل دسترسی ساکنان شهرک شهید باقری به مرکز و شرق پایتخت بوده و هدایت بار ترافیک بازدیدکنندگان دریاچه شهدای خلیج فارس به سمت شرق پایتخت نیز در نتیجه این گشایش ترافیکی به شکل بهتری انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha