داماد عراقی که تمایلی برای به تعویق انداختن مراسم جشن عروسی خود در بحبوحه شیوع ویروس کرونا نداشت، از نیروهای پلیس کمک گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، احمد خالد الکعبی جوان ۲۳ ساله عراقی سال گذشته با دختر مورد علاقه خود آشنا شد و مراسم جشن عروسی آنان همزمان با شیوع ویروس کرونا بود. رؤیای عروس و داماد برگزاری مراسم در شهر مقدس نجف اشرف بود اما شیوع ویروس کرونا امیدهای آنها را تبدیل به یأس کرد.

به دستور مقامات دولت عراق تجمعات عمومی ممنوع و سالن های عروسی تعطیل شدند. شهر نجف نیز ازجمله شهرهایی است که به شدت در معرض بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته است. براساس آمار وزارت بهداشت عراق دست‌کم ۲۵ نجفی در بین ۲۵۷ عراقی جان باخته بر اثر کرونا هستند.

احمد الکعبی که مایل به تعویق مراسم جشن ازدواج خود نبود نقشه ای کشید و از نیروهای امنیتی محلی خواست تا به او کمک کنند تا مراسم عروسی آنان برگزار شود.

پلیس نیز در اقدامی بی سابقه با گل آرایی ماشین های پلیس و آوردن گروه موسیقی پاسخ درخواست داماد را دادند و مراسم را منفجر کردند.

این مراسم جشن فقط با حضو شش نفر از اعضای خانواده عروس و داماد برگزار شد.

رقیه رحیم عروس این مراسم نیز با بیان اینکه از این کار نیروهای پلیس غافلگیر شده گفت من انتظار چنین مراسمی را نداشتم. امیدوار بودم در این شرایط یک مهمانی کوچک برگزار کنیم و به حرم امام علی(ع) برویم.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 3
    اگر در ایران بود وامصیبتا میشد وبنیان نظام لرزیده بود

برچسب‌ها

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰