استاندار سمنان گفت: تعداد بهبودیافتگان ویروس کرونا در استان سمنان از مرز ۷۰ درصد گذشت و آمادگی لازم در این استان برای مقابله با کرونا وجود دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، علیرضا آشناگر به مناسبت فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۹ در پیامی گفت: بی‌تردید سال ۱۳۹۸، سالی سخت برای ملت عزیز ایران بود و با عنایت به تلخی آن حوادث، دیگر بار آنها را مرور نخواهم کرد؛ اما یادمان باشد که در عین سختی‌ها، مردم ما با اتحاد، انسجام، همبستگی، نوع‌دوستی و حضور بسیار معنادار و حماسی خود در تمام صحنه‌های حساس کشور، تابلویی زیبا از مقاومت و ایستادگی را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در روزهای پایانی سال و حتی در همین لحظه در جدال با ویروسی ناخوانده به نام کرونا هستند که برخی از هم‌وطنان ارجمند ما را تحت تأثیر قرار داده است.

استاندار سمنان گفت: خوشبختانه کادر پزشکی و درمانی به‌ویژه پرستاران استان سمنان به همراه مسئولان استانی و برادران عزیز ما در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تشکل‌های مردمی و خیران بلافاصله در کنار مردم قرار گرفتند.

آشناگر اضافه کرد: توانسته‌ایم آمادگی لازم را پیدا کرده و به یاری بیمارانمان شتافته و خدا را شاکریم که به پیشگاه مردم عرضه بدارم که تعداد بهبودیافتگان ما از این بیماری از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

وی تصریح کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی استان سمنان هنوز هم انتقال بیماری و انتشار این ویروس هشداردهنده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: مردم استان سمنان، مهم‌ترین سین سفره هفت‌سین شما سلامتی است و می‌خواهم که مراقب خود و خانواده خود باشید؛ بی‌تردید، سختی‌های زمستان طی خواهد شد.

آشناگر اضافه کرد: برای مردم استان سمنان، سلامتی، شادکامی و خوشبختی از پیشگاه خداوند سبحان مسألت کرده و از شما می‌خواهم در کنار سفره هفت‌سین، برای آنانی که در این لحظات، بی‌ادعا و گمنام، مشغول به پرستاری و درمان بیماران هستند، دعا کنید.

وی بیان کرد: مجدد بر این نکته تأکید می‌کنم که مراقب خود بوده و با ماندن در خانه و حفاظت از خانواده، یاریگر کادر درمانی استان سمنان باشید.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha